onsdag 2. oktober 2013

Hjemmelaga etasjefat - yoouuhuuu:))

 

Det første med 3 etasjer lagde mannen i gårkveld:)

 

Etter å ha merket av hvor midten er....hadde han på Zalo før han startet
borringen med glass/fliseborr.
( og min batteridrill:)))
Med jevne mellomrom dyppet han borret i et glass med vann
for å kjøle det ned....
Men siden asjetten var ganske tykk fant han ut at det var
enklere å legge hele greia i ei balje med vann, og 
samtidig finne sin eletriske drill med mer krefter i:)))

 

Og vips et fat i 3 etasjer:))

Mønsteret på dette likte jeg veldig godt og kan se det for meg
fyllt opp med julebaksten - når den tid kommer........:)))

Nå har jeg S.O.L ( sett og lært )
så i dag har jeg prøvd meg helt på egenhånd:o))

 

Det var skikkelig tungt!
Tror jeg brukte 5 hele minutter før jeg kom gjennom..
Utålmodig som jeg er, holdt jeg på å gi opp men plutselig begynte det
å boble opp av hullet...jeg var kommet gjennom:o)))

 

Se så fint det ble!:))
Når jeg ser resultatet får jeg lyst til å lage mange flere:)
Kansje det havner noen på bloggshoppen min...

HA EN FIN DAG DERE  !!

11 kommentarer:

loftkroken sa...

Så fine de ble :))
Dette er jo supre gaver også ♥
Bruker du vanlig borr?

God dag til flinke deg ♥

Bentemor

Tornesrose sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

oi. det med 2etg som du lagde var flott. dei fine tallerkene da :-)

hilsen irene

Underberget sa...

Kjempefine etasjefat! Får man kjøpt stativet hos Panduro?

Inspirasjon fra Elin sa...

så flotte.. Likte det siste best :D

Hulda sa...

Så flott! Det siste var ordentlig høstvakkert. :) Du er virkelig flink.

Lithe sa...

Så fine :D
Kjempegod ide!
Hvor kan man få kjøpt slike stativ da? Kreativ onsdag ønskes deg :)

Caroline sa...

Wow,så stilig å kunne lage slike etasjefat selv da!
Jeg ble og litt nysjerrig på hvor du har fått tak i selve stanga i stativet;)?
Spennende å se og høre tipsene dine!
Ønsker deg flotte høstdager:)
Klem Caroline

Anonym sa...

Så flotte å dekorative :) flink er du... Å så snill mann også da som hjelper deg :) lurer også på hvor du får kjøpt "stativene"... Ha en fin dag!!! En fryd å titte i bloggen din alltid :) Sivo

Anonym sa...

så fine!!!!! likte veldig godt de du lagde;) ha en fin dag i sola(håper den skinner hos deg og) klem mormor

Lenes blogg sa...

Kjempe fine :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...