onsdag 23. oktober 2013

" Julekveld " og pute til Picasso:))

 

I gårkveld ble det skikkelig julekveld på hobbyrommet:))
(manglet bare duften av pepperkaker:))

15 lysposer og 3 putetrekk fikk jeg sydd:o)
Putetrekkene har jeg lagt ut i shoppen min HER
og lysposene HER

 

Fargen er skikkelig fin julerød, men selvfølgelig ser den
blass ut på bildene....

Før jeg startet juleprosjektet har jeg "slappet av " med hekling:))

 

Picasso heter 3 åringen og han elsker å ligge i dette trefatet:)
Prøvde å få den til å snu seg (og smile) men han nektet..

 

Han ble nesten litt småsur av all den knipsingen......
og mente at nå er det nok:)

 

.........så tuslet han og la seg igjen:))
Tror han likte den lille nusselige puten:o)

Jeg heklet den i ullgarn med heklenål nr 10, så det gikk
ganske kjapt:)
La opp 50 masker og satt i ring, så rundt og rundt 7 omg.
Til slutt ei omg rundt hele med fastmasker og stappet inn vatt
før jeg heklet igjen..og etter det ble det en hvit pyntekant rundt :o))

Dagens gjøremål blir nok også litt julete:))

Ha en fin dag dere også!:)
Og tusen tusen takk for alle hyggelige kommentarer!!
 

3 kommentarer:

Gunn sa...

Hei på deg
Jammen er du flittig:-) De posene og putene var kjempeflotte, veldig fin rødfarge.
Ha en fortsatt fin kveld.
Klem

fru. Lærum sa...

du er den aller mest kreative av alle blogger jeg følger...ikke bare kreativ, men så produktiv....blir så imponert over hva du lager, og ikke minst hvor fort og mye du lager ...flinkeste deg!

disse var supersøte!

klem tone

Villa Ringberg sa...

Du har en veldig interessant blogg. Du har mange gode ideer. Gratulerer. Jeg skal lese og se bildene dine hver dag.Inviterer til meg . Klem Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...