mandag 21. oktober 2013

Litt før og nå på badet og todelt bildelist:))

 

Hei å hoppsann:)

På sensommeren kastet vi ut hjørnekaret fra badet og satt inn
et avlangt dusjkabinett...
Der hvor krana til badekaret sto ble i dag skjult:))
( ting tar tid:))

 

Ideen om å ha ei hylle/bord med spiler kom fra gulvet
inni dusjkabinettet:)))
Så en vakker dag tok vi med hjem et par lengder
med taklister fra hytta:))
(har endel ekstra liggende)
Og i dag sagde og monterte mannen disse til et fint bord..

 

Så nå har jeg de gode kremene fra dødehavet innen 
rekkevidde:))
Før ble det litt frem og tilbake fra skapet på motsatt side i badet:))

 

I dag ble også ei bildelist delt i to....den har ligget en stund på vent:)
Den var mørkbrun før og ble med hjem fra hytta:))
Etter at jeg saget den av, malte jeg den i lys antikk og boret nye
hull for skruer..
(glemte å ta bilde når den var brun og i en lengde)

 

Ble sååå bra atte:))
Bilde til høyre er av min mor i ungdomstida:)
så har jeg et lysglass og ei sandkakeform nedi med telys..
Bilde til venstre er egentlig bare ei ramme som mangler bilde, men
synes bilde som sto i var så fint, så det får stå slik en stund til:))

 

Kansje ikke så godt å se her, men når ting blir hvitmalte
kommer mønsteret bedre frem:)
Den andre delen fra bildelista har ikke funnet sin plass enda....men
kansje det blir på kjøkkenet..
Greit med ting laget av tre om det er for langt eller høyt, så er
det bare å sage litt:o))

HA EN FIN KVELD !!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...