torsdag 31. oktober 2013

Min første hjemmelaga englevinge:)))

 

Hei å hopp:))

I dag har jeg prøvd meg på å lage en englevinge.......Dette er noe
som jeg har fundert på en stund, men hvordan jeg skulle
gripe an den saken brukte jeg litt tid på 
å finne ut:)))
Det første jeg måtte lage var en mal som ikke var lett:)
Men en slags vinge ble det nå da:o)

Planen videre var å lime fjær på en ny utklippet pappvinge..
Men mens jeg ventet på limpistolen kom jeg på en ny idè:)))

 

Så jeg frem med rullen som er av litt tykk ståltråd og prøvde å forme denne
til etter malen:))

 

En strømpebukse ble tredd på.........
Så fant jeg frem nål og tråd og sydde igjen rundt det hele langs
ståltråden og klippet av..

 

Ble jo litt småfin:))
Var veldig spent på om syinga mi ville holde, for det gikk
ganske fort i svingene:o)

 

Jeg bruker aldri strømpebukser men av en eller annen grunn, så
hadde jeg ei pakke liggende i tilfelle........og i dag kom 
den til nytte hihi:)))

 

Her er jeg igang med den englevingen som først tenkt:)
Den er klippet ut fra en pappbit som ligger i midten når en kjøper
gardiner, sengetøy, duker m.m.
Jeg gjemmer på disse i tilfelle:o))))

Har en del blandingsfjær liggende, og nå er jeg i tvil om jeg skal
sortere ut bare de hvite eller bruke det som er...og mens jeg tenker
så sitter jeg her og blogger med en stoooor kaffekopp
ved min side:o)))

I dag fikk jeg masse nytt saueskinn i hus pluss litt "julestoffer" så nå
klør det i fingrene til å sette igang med noe kreativt....
Det første blir et prosjekt med Fru N og 1 stk saueskinn..
Blir skikkelig spennende dette:))))))

HA EN FIN KVELD DERE OG
TUUUSEN TAKK FOR ALLE HYGGELIGE
KOMMENTARER DERE GIR !!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...