tirsdag 1. oktober 2013

Mine neste prosjekter...........

 

Hei å hopp:))

I dag fikk jeg kjøpt noen nydelige asjetter til et av mine prosjekter....

 

Synes dette motivet var så koselig at det måtte jo være med:))
Dette er en kaffeskål og skal bli øverste etasje:)))

 

Jeg brukte litt tid på å finne frem til "riktige" asjetter:)
Prosjektet mitt er å lage etasjefat:o))
- og det blir skikkelig spennende........Fikk peilet meg inn på
asjetter slik at det blir 2 stk med 3 etasjer og 1stk med 2 etasjer, så får
jeg bare se om jeg klarer å bore hull da:o))

 

Jeg har også en plan på å lage såpe:))))
I sist uke kjøpte jeg alt det som skulle til, så nå er det bare å 
finne en "ledig stund ":))
Kjøpte også en pakke med stempler (har speilvendt bilde) - må jo
satse på å få dette til da:o))

Og når jeg først var i sving på hobbybutikken......fant jeg ut at jeg
vil prøve å lage kubbelys:))))
Har gjemt på rester fra stearinlys en stund til dette formålet....men aner
ikke helt når jeg tør å begi meg ut på dette har-aldri-gjort-dette-før
prosjekt, men må kansje bare hoppe i det:)))

Men i kveld blir det hekling med hamptau:))))

HA EN FIN KVELD !!

6 kommentarer:

Underberget sa...

Jeg har også laget etasjefat, men til utendørs bruk:-) Titt innom hos meg så tenker jeg du også kan gjøre nytte av ideen som jeg kom over:-) Ha en strålende fin høstdag!

Inspirasjon fra Elin sa...

Dette blir nok vellykkede prosjekter.. Det er lett å borre hull i asjetter, men tipser deg om at det er lurt å legge asjetten ned i en bolle med vann og borre der slik at borret ikke blir så varmt og slitent. Da varer det lengre og det er mindre sjanse for at det sprekker. :)
Kjempe idee og bruke stearinen som blir igjen til kubbelys.. Jeg har smeltet noe ned i annanas bokser og limt på Dymo tekst utenpå :)
Ønsker deg en god kveld.

loftkroken sa...

Kreative Janne ♥
Ingen over ingen under ;)
Gleder meg å se:)

Klem Bente

Janne i Fagerlia sa...

Lykke til med alle nye prosjekter! Du får sikkert til dette også :)

Dronninghuset sa...

HALLO,
så flott.
men hvem selger slike mellomstykker... den stanga imellom etasjene? er takknemlig for svar om det og pris. gjerne inne hos meg på min blogg.
og du, - du er kjempeflink!
klem TOVE

noste sa...

Utrolig morsomt og innspirerende å lese bloggen din!! du er jo så utrolig kreativ, også får du det til å virke veldig enkelt:)

Veit jeg skal inn på shoppen din å se etter hvert!

Ha en fin kveld:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...