fredag 4. oktober 2013

Nytt skap på badet (hytta)

 

Hei og god fredag!:)

Sist helg da vi var på hytta byttet jeg ut dette veggskapet...Skapet
er opprinnelig et gammelt hyttevindu:) og vi har hatt det en en del år her.
Men etter jeg flyttet inn hjørneskapet her, så ble det veggskapet
litt for voldsomt:))

 

Det nye passet mye bedre:))
Dette har vært en veggklokke tidligere....og hvordan den så ut
da kan du se HER:)

 

Det er 2 år siden jeg lagde dette, og siden den gang har det
 hengt ute i hagestua til pynt:))))
Nå har jeg saget av litt fra ei list og limt
 fast inni skapet slik
at det nå er 2 hyller til tannglass m.m.:o))

 

Ellers har vi et skikkelig regnvær her i sør, mørkt og ufyselig ute...
så nå er de nye lysene jeg lagde i går tent:)))
Etter info fra Panduro kan duftolje
 fra Black Design brukes til lys:)
( ugla i glassklokka har sønnen printet ut til meg på 3D printeren sin )

Vel vel, ønsker dere alle som er innom her en skikkelig
nydelig og kos helg!
Her er jeg igang med å hekle blonder til
 den store gullmedalje:o))

5 kommentarer:

Lithe sa...

Våt og kald dag ja... Her fyrer jeg, hører på radioen og strikker litt :) Ble fint med det lille skapet på badet :) Enig med deg at det andre virket litt for stort.
Håper du går en fin helg i møte :)

Mor Inger`s hus sa...

Det "nye" skapet ble veldig fint sammen med hjørneskapet.

Er imponsert over 3D-ugla - helt sprøtt :)

God helg.
Her er også regn og grått, men varmegrader og ingen snø, så da er det bare velstand likevel.

Klem Inger

Mellom Himmel og Jordbær sa...

Det gjorde seg godt med det lille klokkeskapet på badet. Du er kreativ som alltid, jeg er stum av beundring :)
Ønsker deg en fin helg!
Anette

Anonym sa...

hei! så nydelig det klokke -skapet på badet ble!!!!!! mvh.mormor

Caroline sa...

Så koselig på badet deres,det hjørneskapet er knallfint!
Ble veldig fint med det lille skapet/klokka ved siden av:)
Ønsker deg en god ny uke!
Klem Caroline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...