tirsdag 8. oktober 2013

Så var det en gang............

 

Og den gangen er yttergangen på hytta vår:))

I september ei helg ble det litt fornying her i gangen...Var så
oppgira at jeg glemte å ta bilder før det meste var fjernet..
Apotekerdisken ble med hjem og hvitmalt:))
Hadde også en sort stol og et sort speil her..

 

Hjemme hadde jeg denne furu-hvitmalte sjenken som ble med opp..
Sittebenken har mannen laget for noen år siden og den
hadde vi hjemme i spisestua..:)
Bjørketreet har jeg hatt en del år her og er rett og slett
en stumtjener:))

På gulvet har jeg malt ruter (for noen år siden) Begynte med å male
hvitt der "fugene" skulle være, så maskerte jeg over når det var tørket..
og så malte jeg rutene - litt hvitt og litt med malerimaling i
farge brent umbra..

 

Her henger den nye knaggrekken jeg lagde for ikke lenge siden
av gamle og store rusta spiker:))

 

Synes den passet sååååå fint inn her:))

 

På veggen ved vinduet henger ei plate med hylle som jeg lagde
til alle fiskeslukene:))
På den lille snora har det første 
skrytebilde kommet opp:o))

 

På sjenken et norgesglass og chilisausflaske med et heklet
trekk av hampsnøre:))

 

Godt lesestoff innbundet i et gammelt belte:))
Denne stabelen med interiørblader ble med hjem sist...for når
vi er på hytta, blir det sjeldent tid til å sitte stille:o)))

DA ØNSKER JEG ALLE SOM ER INNOM EN
FLOTT KVELD OG EN GOD ONSDAG !
 

9 kommentarer:

Lithe sa...

Det ble litt av en forandring.
Lyst og lekkert :)

Marianne Dragon Waagan sa...

Gratulerer med vel overstått 27-års dag til mellomsten:)
Så herlige bilder av gangen din på hytta. Mange flotte detaljer. Digger bjørkestammen som er satt opp - passer perfekt inn - og likeledes synes jeg beltet rundt interiørbladene er en stilig detalj:)

Ønsker deg en riktig fin onsdag:)
Klem Marianne

Ann-Jorun sa...

Det ble skikkelig fint. Mange ideer å ta med seg her.
Ønsker deg en riktig fin onsdag.

Hulda sa...

Skikkelig fint i gangen! Det ble stor forandring der, ja. Lekkert med den trestammen du har satt der, knaggrekka passa godt inn, med samme sjateringer som trestammen har. Fine saker du har hengt på knaggene også. Alt passer fint sammen.

Monica sa...

Så flott! Knallbra forandring! ☺

loftkroken sa...

Du er bare sååååå flink, mange flotte ideer:-):-) Gangen ble skikkelig lys og fin :-):-) Likte alle drivveden du har brukt ☆☆☆

Klemmer fra meg

Underberget sa...

Skikkelig fin forandring i gangen!! Jeg likte spesielt godt fiskekrok-tavla, både lekker og praktisk! Lur måte å binde interiørbladene sammen på også:-) Ha en fin kveld!

Mie Mari sa...

Skikkelig koselig yttergang! Så flink du er å komme på ting og lage og GJØRE det!

Haldis sa...

Her var det flott, mange fine ideer til hytta! Tusen takk for du deler. Du har hekla av hampetau, lurer på korleis den er og kor du kjøper den?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...