mandag 7. oktober 2013

Vinterhvitt fra sybordet:))

 

Hei og god mandag dere!:)

I gårkveld tok det nesten helt av nede på hobbyrommet:o))
Det startet med at jeg hadde lyst på en lyspose med "vintermotiv " så ble
det mer og mer av andre ting med samme motiv:)

1 putetrekk
1 oppbevaringspose til bæreposer
og et trekk til tennbrikettboksen:)

 

" Blondebåndet" har jeg heklet selv:)))
Jeg har "alltid" ferdige motiv klar til bruk om jeg plutselig får
lysten til å sy over meg:))

 

Har forlenget snora i taket på hobbyrommet som jeg bruker til decoupagemotiv
som må ha en tørketid......
og i skrivende stund henger det 80 motiv klar til bruk:o)))

Nå har jeg bare laget en stk av hver med motivet av hjort, men tror
kansje jeg vil lage mer og legge det ut på shoppen min...:)

HA EN FLOTT DAG !!

5 kommentarer:

Lithe sa...

Tror nok det er lurt å lage flere av disse ja :) Kommer nok til å selge godt i "shoppen"din!

salige lavendel sa...

Så kreativ og dyktig du er til å både sy og hekle!!

Inspirasjon fra Elin sa...

den hjorten har jeg brukt å lage lykter med også. Hadde sansen for den! :)
Du har litt å velge i ser jeg for videre produksjon :D hehe

Mor Inger`s hus sa...

Så fine poser :)

Fin kveld fra Inger

Lenes blogg sa...

Flotte ting! Kommer du til å legge ut flere poseposer i bloggbutikken din?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...