søndag 3. november 2013

Adventskalender.........

 

Heisann:)

I gårkveld sydde jeg meg en adventskalender.....Har sydd litt
forskjellige ting i det siste, og da blir det veldig mye stoffrester.:))
 - og blonderester:)

 

Veldig moro egentlig:)
Når jeg hadde sydd 24 stk (6 i hver farge) tredde jeg hampsnor gjennom
blondekanten bak, så disse er regulerbare:))

 

Synes den ble kjempekoselig jeg:)
Nå funderer jeg litt på hvordan tallene skal se ut - eller
hvor de skal plasseres.....

 

Prøvde å lage et hjerte med hull som jeg kan skrive tall på...
men er usikker på om det blir slik eller kansje
bare mini klesklyper med tall...
Får ta ei runde i tenkeboksen:o)))

 

I dag er adventskalender nr 2 i gang:)
Har klippet til flere maler, så går arbeidet litt fortere for
utålmodige meg:))
Ny nålepute har jeg også heklet:)
Denne er mye mye bedre enn de jeg har laget som en hatt med
bomullstrekk over:))

 

Her ligger det 12 stk klar for sying.......
Tror denne kalenderen får samme blondekant på alle sokkene:)
Blir liksom litt roligere da:o)

Vel vel - her har vi sol, regn, sol, regn, så jeg kal like godt
fortsette med å kose meg inne:)))

HA EN FIN SØNDAG !!
 

14 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Flink du er!!

God søndag :-)

Anonym sa...

hei! den er bare helt skjønn;) klem mormor

Hulda sa...

Så flink du er! Veldig søt adventskalender. Fint "julestoff" du har brukt. Likte det hjertet med hull i også. :)Kan nok bli fint med miniklesklyper med tall på. :)

Mie Mari sa...

Den ble kjempefin!!! skulle ønske jeg også kunne sy og få like fine resultater. Sånn kalender ønsker jeg meg nemmlig :) Så flink du er!

Gunn sa...

Så fin den ble:-)Her har det regna i hele dag på østlandet)
Klem

Velkommen til Lonni´s Verden sa...

Den er da helt utrolig fin - den adventskalender.
Men det plejer det jo også at være det du laver.
Du er så flink.
God aften til dig.
Klem Lonni

Edny sine puslerier sa...

Så koselig denne strømperekken var da!! Og jeg er imponert over din produksjon og effektivitet, -i tillegg til kreativitet;)

Lithe sa...

Produktiv som alltid :)
I år blir det ingen julekalender her, nesten litt rart..

Camilla sa...

Her var det koselig! Besøk meg også, vel! Se for eksempel det populære innlegget mitt om handling: http://camilla-camillasblogg.blogspot.no/2012/09/ok-er-du-klar.html

Caroline sa...

For en flott julekalender,de strømpene var knallflotte!
Du er et rivjern med de hobbyprosjektene;)
Vesten du laget i innlegget under var kjempefin,er jo sånn på mote med slike vester nå:)
Ønsker deg en fin uke!
Klem Caroline

Fru Brekke sa...

Det var en flott julekalender!
Ønsker deg en fin ny uke:)
Karen

Anita sa...

Hei :) Har lagt inn en kommentar under røff hekling.
Følger fortsatt med her inne hos deg.

Små rosetter - Anita

fru. Lærum sa...

du altså!
er blir helt matt, hva du får til og gjennomfører....og alltid så flott!

klem tone

loftkroken sa...

Hei på deg gode,sjenerøse Janne ♥♥

Idag kom pakken på det jeg bestilte og litt til;) Tusen takk Janne,det var så fiiint ♥

Adventskalenderen du har laget er bare kjempe flott,skjønn :)

Da knottes vi ♥

Benteklemm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...