mandag 18. november 2013

Den fineste av de fine adventskalenderene ble til i dag:))))

 

Hei å hoppsann dere:)

Å ha god selvtillit er jo bra å ha hihi:o)
Jeg synes iallefall at denne kalenderen er den fineste jeg har sett:)))
Det gjorde seg med en kant rundt av saueskinn:))
Litt pirk og egentlig en del arbeid, men når resultatet ble så
bra, ja da er alt pirket glemt:))))

 

Mini klesklypene er 5 cm og passet perfekt til hjertene...

 

Hampsnoren er tredd gjennom hullet i metallet på klesklypa, og
så er sokkene festet i klypa etterpå:)
Da blir det enkelt å ta ned dagens sokk og kose seg med innholdet:)))

 

Det beste lyset innendørs i dag var i yttergangen...når spothene var på:o))
Hampsnoren er ca 2 meter lang og god plass mellom sokkene..

Etter å ha sjekket ingrediensene til kalenderen, så har jeg nok
til å lage en til...
Så da havnet denne på shoppen min:o))

 

Men........jeg har også fått meg litt lesestoff i hus:o))))
4 Tilda bøker, så da blir det kansje "andre boller " fra "systua":)))
Jeg kan jo egentlig ikke sy...men viljen til å lære, eller prøve
er der.. Og når en ikke er i arbeid, så har jeg mere enn nok av 
god tid til å sy, feile, prøve, klippe nytt, og sy igjen:o))

Det er over 1,5 år siden jeg ble arbeidsledig, og har enda ikke
" hatt tid " til å ned på Nav hihihi:))))
Jeg jobbet deltid, og ligger/lå i grenseland på å ha
krav på dagpenger...
( men det vet jeg jo ikke helt:) )

Men jeg storkoser meg hver dag med mine
kreative krumspring og symaskinen:o)))
- så kan Nav være Nav for meg..:)

HA EN SUPERFLOTT KVELD DERE !!

9 kommentarer:

Anita sa...

Så flott adventskalender!!
Tusen takk for nydelige poser med adventstekst :) Likte posene veldig godt og skal gi dem i presang.
Jeg blir sikkert å kjøpe av deg senere også...for jeg liker "kortreiste" gaver :)

Klem fra Anita

fru. Lærum sa...

helt enig med deg....den fineste jeg har sett!

klem tone

Edny sine puslerier sa...

Nydelig kalender, Janne! Den kan nytes både med og uten noe i;) Og så bra at du har fulle dager og ikke tid til Nav;)

Mine diller♥ sa...

Dette var virkelig en nydelig kalender:)
Du er utrulig flink å trylle fram dei finaste ting!

Ha en fin kveld.
Klem Jorill

Guro Eriksen sa...

Du sier at du ikke kan sy?
Jeg syns nå ihvertfall at du får tryllet frem det ene vakre syprosjektet etter det andre, jeg! ;D

Bestemors gamle laken sa...

Å sy Tilda blir ikke noe problem for deg;) Du tryller jo fram de flotteste ting - nydelig flott kalender du har laget.

klem Gerd Kr.

Furulunden sa...

Så fin den ble. Eia den som hadde en slik... ;)

Mor Inger`s hus sa...

For en kalender... fineste jeg har sett.

Lykke til med syinga - dette greier du som bare det.

liven sa...

Du er så flink du Janne....og jeg var jo så fornøyd med sakene jeg kjøpte av deg!
Kalenderen var nyydelig :)

ha en fin kreativ kveld!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...