fredag 22. november 2013

Eggehvite og sukker er tingen:))))

 

Hei å hoppsann - endelig fredag:)))

I dag har jeg bladd litt i arkivet fra nov/des i fjor....og tenkte
da å vise dere hvor flott ting å tang kan bli ved hjelp
av litt eggehvite og sukker:))

Til gebursdagen min i begynnelsen av des. fikk jeg en stor
rosebukett, og når den begynte å bli på hell, tok jeg
2 av rosene og penslet de med eggehvite og 
strødde på litt sukker:)

 

Slik ser de ut i dag:)
Akkurat like fine og de har ligget på dette fatet som står
på sjenken i stua i et år:)

 

Når en er i gang med eggehvite og sukker blir en fort revet
med til å teste det ut på div. ting..
I slutten av oktober i fjor lagde jeg et juletre........

 

Bilde er tatt i dag:))
"snøen" ligger så fint på kvisten.........fremdeles, og slik
har den ligget i hele sommer:o))

 

Juletreet har vel egentlig også stått fremme i et år nå....
Men ikke i stua:o)))
Det står nede i kjelleren på skatollet da det er litt vanskelig
å bare stu det sammen med den andre julepynten:))
Hvordan jeg lagde dette, kan du se HER.

Det beste kansje med å pynte ting med eggehvite og sukker
er vel at dette er spiselig og passer fint når
barna skal være med å lage ting å tang:))

Da vil jeg få ønske alle som er innom en nydelig fredag
og GOD HELG!!!

7 kommentarer:

liven sa...

Du er så kreativ....og noen gode tips du deler med oss!
Tusen takk for at du vil ha en link til bruktbloggen min :)
Skal finne en plass til din også!

Ha en fin helg Janne
Klem!

Caroline sa...

Så flotte de rosene var!
Det gjorde seg med virkelig med sukkerdrysset:)
Å det flotte treet fikk liksom prikken over i`en med et lite snødryss:)
Dette fikk jeg lyst å prøve ut,takk som deler slike gode enkle tips:)
God helg til deg og dine:)
Klem Caroline

Guro Eriksen sa...

Såå utrolig stilig! Du er så flink som kommer på slike ting. Skikkelig kreativ :D
Tror faktisk jeg må teste ut det sukker-trikset ditt på noe her i heimen. Må bare finne ut hva først ;)

Anonym sa...

Sååååå fint Janne 😄 kjempestilig!!! Tusen takk for god ide sommå prøves ut! :) det var virkelig lekkett!! Du er så flink! Mvh Sivo

Den kreative kroken sa...

Flott tips. :-) Dette må prøves :-)

Lithe sa...

De rosene husker jeg fra i fjor :) Synes de var så dekorative! Prøvde meg i fjor jeg også, men mine ble ikke det minste fine :( En feil må jeg ha gjort et sted.... Fin søndag til deg :D

loftkroken sa...

Hei Janne
Så koselig gratulasjon på bloggen ♥
Super kos du likte bøkene:) Det er 2 bøker som er solgt,det står solgt på de:) De andre er til salgs:) Ordla jeg meg feil kanskje?

Klemmmm fra meg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...