fredag 1. november 2013

Et saueskinn = ny vest:))

 

Hei å god fredag og 1. nov.!:))
( snart sesong for vinterklær:) )

I dag "hoppet " jeg i det og sydde meg en vest av et saueskinn:)
Uten oppskrift eller noen form for mønster....mønsteret 
ble til etterhvert:)

Jeg startet med å dele skinnet i to på tvers.
Så delte jeg øverste del i to på langs..øverste delene ble framstykkene
- de lignet jo på formen om en legger de motsatt vei:))

La framstykkene over bakdelen og klippet litt her og der til
det gikk an å sy de sammen:))

 

Og her er Fru N prøvekanin:)))
Dette er bak...

 

Og fremsiden:)
"bare" 4 sømmer og ny vest på meg i dag:o)

 

Og når Fru N passet den, så passet jeg den også garantert
siden det var jeg som sto modell når "ginedukken" 
ble laget:)))
Hvordan den ble til kan du se HER.

Ellers ble det en litt rufsete natt i natt.........
Nye rufsehjerter ble til og de finner du nå på shoppen:))

HA EN NYDELIG FREDAG OG GOD HELG !!

7 kommentarer:

Drude Nygaard sa...

Den ble kjempefin. Så flink du er. Håper denne natten ikke blir så rufsete. D

loftkroken sa...

Du verden så flink du er Janne ♥
Den vesten ble knalltøff :))

Du de rufsehøne,hihi ;)

Klems fra meg

Solstrålå sa...

Hei på deg!Lenge siden jeg har hatt en bloggerunde nå.Du er fortsatt en oppkomme av kreative ideer og sprudlene påfunn,,, Elsker bloggen din♥
Ønsker deg en fin helg!
Goe klem fra Sol

Solstrålå sa...

Hei på deg!Lenge siden jeg har hatt en bloggerunde nå.Du er fortsatt en oppkomme av kreative ideer og sprudlene påfunn,,, Elsker bloggen din♥
Ønsker deg en fin helg!
Goe klem fra Sol

Refleksjon på livsvegen sa...

Den vart veldig fin!

God helg :-)

Anonym sa...

Lekker vest og gode ideer! Lene

Fru Brekke sa...

For en flott vest! Tenk å være så kreativ å komme på at d går an å lage vest av saueskinnet!
Du er bare helt utrolig flink:)
Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...