onsdag 20. november 2013

Fader vår og heklet hjerte med oppskrift:))

 

Heisann dere!:)

Nå er det en stund siden jeg har lekt meg med vann, lim
og sparkelmasse, så nå var det vel egentlig på tide:)))
 Ja, og en nydelig utskrift da...

Jeg har laget bilde og tekst i PhotoScape og printet det ut speilvendt.
Så har jeg limt det på en lerretsplate....og når det var tørket
fjernet jeg papiret med litt vann - og bilde/tekst sitter igjen
- veldig moro:))

Til slutt en liten pyntekant rundt med hurtigtørkende sparkelmasse.
Nå ligger det 6 slike til tørk og etterpå skal jeg bore hull
å tre innpå litt hamptau:))

 

Jeg får mange herlige kommentarer og mail med ideer og gode tips:))
I dag prøvde jeg meg på et heklet hjerte som skjønneste Marit hadde
lagt igjen oppskrift på i kommentarfeltet HER.

Dette er første forsøk:))
er litt usikker på om de 2 bøyene oppe ble riktig, men
hjerte er hjerte:o))
Og tuuusen tuuusen takk Marit!

 

Ellers kan det ta noen dager før dere får se det ferdige resultatet
av et heklet teppe:)))
Årsaken ser dere på bilde over her hihihi:))
 Fort gjort:o)

Og ellers ellers... har jeg lagt inn litt nye ting i shoppen min:))
Litt smådilla har jeg fått med strykepapir bl.a.

Vel, jeg får finne frem drillen og gjøre litt "fornuftig":))

HA EN SUPERFLOTT KVELD!!

6 kommentarer:

Hulda sa...

Det ble fint. Flott med englebildet sammen med Fadervår.

Lisbet sa...

Nydelig bilde du har laget:-)

Guro Eriksen sa...

Så fint det ble! Jeg ante ikke engang at det var mulig å gjøre sånt, jeg.
Er photoscape et type papir, eller et program du har på data´n?

Anita sa...

Så nydelig bilde. Photoscape har jeg aldri prøvd. Det lille hjerte var nusselig!
Fortsatt fin dag kjære deg.

Anita

Underberget sa...

Nydelig bilde du har laget!

Marit sa...

Så hyggelig at du har fått bruk får oppskriften :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...