tirsdag 26. november 2013

Herlig pepperkakeduft.....uten å bake:))

 

Hihihi, ja når en ikke har tatt seg tid til baking enda, så får en
ty til fuskemetoden:)))
Å det funker kjempebra:o)

Dette "trikset" er noe jeg gjør hvert år, sånn like før
adventstiden, og bakingen fremdeles er litt fjernt borte:))

Et etasjefat i metall har fått pepperkaker fra butikken og granbar
fra hagen og telys i hver etasje...

 

Når lysene er tent, så dufter det herlige pepperkaker
i nesten hele heimen:o))
( så kan mor fortsette med å kreativitere med noe annet):))

I dag har jeg laget til noe som en gang i løpet av vinteren
skal bli islykter:))
3 former står ute på vent av kuldegrader....vi har noen av disse
gradene på nattestid, men på dagtid blir det visst
mildere og mildere fremover..
Så det kan ta si tid med islyktene i år:)))

HA EN FIN KVELD !
 

4 kommentarer:

Dordis kreative glede sa...

Du er et oppkomme av ideer :) Smart! Likte navnebåndene dine!! Fin design :) Ha en fin kveld :)

Anonym sa...

Jeg har aldri "møtt" noen som er så kreativ som deg altså! Jeg lurte på om du kunne dele hemmeligheten med å få servietter og diverse andre motiver på tøy og stoffer? :)

fru. Lærum sa...

det var jammen et lurt tips!
skal lage pepperkakehus i dag, så da kommer i alle fall duften :-)
er meld opp mot 10 varmegrader i dag, så jeg tror muligens lyktene mine kommer til å smelte, men dem er nå enkle å lage, så da er det vel påaen igjen :-)

ha en fin dag!

klem tone

Anita sa...

Kreativt og en god idè ;)

Fin dag fra meg til deg.

Anita - små rosetter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...