fredag 8. november 2013

Konkurranse!

 

Hei å god kveldsann!:)

TerraCycle Norge har nå en konkurranse gående der du kan vinne
denne herligheten på bilde over her..
En Tassimo maskin:)

Konkurransen går ut på at du skal vise frem din kreative
adventskalender som er laget av det som ellers 
ville blitt kastet i søppla.

HER kan du lese mer om konkurransen og sende inn ditt bidrag.

 

Mitt bidrag til konkurransen og en kreativ adventskalender er
en kalender laget av tomme doruller og stoffrester:)

 

Jeg laget denne i fjor, men den er jo like bra i år:))
 Er ikke så mye som skal til heller for å lage en slik....
men det kan være lurt å begynne å samle på tomme doruller kansje
for det skal jo 24 stk til:)

Motivene jeg har brukt er klippet ut fra servietter og limt på
et hvitt stoff med decoupagelim for tekstil.
Servietten er gjennomsiktig så at bakgrunnen er hvit er veldig viktig.
( når det er tørket kan du sy det på stoffer i andre farger)

Etterpå målte jeg omkretsen på dorullen og klippet til stoffet.
Så sydde jeg på decoupagemotivet og sydde etterpå igjen
på langsiden...
vrengte stoffet og la inni dorullen og knyttet igjen i hver side:)
Tallene skrev jeg på med tekstiltusj..

 

Og her ligger den klar til bruk:o)
Dette er bare MIN:)) så gavene som skal oppi her er flax lodd..
- for det trengs jo av og til :o))

HA EN FIN KVELD OG GOD HELG!
 

3 kommentarer:

Lisa sa...

Flott og kreativ kalender du har laget! Lykke til i konkurransen! Herlig med gjenbruk! :)
God helg! :)

Anonym sa...

smart!!!!!-og virkelig såååååååååååå fin! klem mormor

Mor Inger`s hus sa...

Kjempesmart.
Og så fint å ha kalenderen i en kurv framfor på veggen.

Lykke til i konkurransen

:) inger

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...