mandag 25. november 2013

Lag dine egne navnebånd - superenkelt:)

 

Hei å hallo:))

Dagene flyr og jeg flyr med...:o)))
Har mange ideer og planer fremover, men nå måtte jeg ha meg "5 min" for å
vise dere hvor enkelt en kan lage navnebånd selv:))

Jeg har tidligere kjøpt disse ferdige, og hver gang er jeg 60 % fornøyd:))))
og så koster de jo litt...pluss at en må vente noen dager
på pakken - og når jeg bestiller noe, vil jeg helst ha det samme dagen hihihi:)))

 

For en god stund siden lagde jeg min egen logo......og som du
ser på bilde øverst så er JN (Janne Nesland) prikken over
i`n i Design:o)))

 Jeg har brukt vanlig bendelbånd 15mm, og teksten fikk samme høyde
- lengden har jeg på 60mm, men den kan du jo lage så lang du vil:)))

Jeg har brukt strykepapir for lyse stoffer som en får kjøpt i de
fleste hobbybutikker eller Biltema:)
og printet det ut speilvendt.

 

Her har jeg klippet til en stk, for en test:))
Det er ikke mange sekundene du skal stryke før lappen har festet seg..
Men du må vente til det blir helt og totalt avkjølt før du
fjerner det bakerste papiret..

 

Veldig moro:o)))
En kan jo lage mange forskjellige og morsomme tekster på et ark:))
Bare pass på å ha høyden på teksten i samme str som det
båndet du bruker:))
 Tekster/bilder med strykepapiret tåler vask på max 40*:)
- vasket på vrangen..

Ellers i helga har det kommet litt nytt i shoppen min..
Mange lurer på hvor lenge de må vente på pakken, og utålmodig
som jeg er blir pakken sendt med A post, og da har du den stort
sett dagen etter, og alle prisene er inkl. frakt:))))

Da må dere ha en fin kveld!

5 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Du slår til igjen! Så smart og artig med egen design;) Takk for flott forklaring.

Jatte sa...

SÅ fine, takker for tipset :D

Ha en nydelig kveld og uke,
Klemmer fra Jatte:)

Ingvild-Christin Kornmo Widerøe sa...

Så stilig, kjempe god ide :)
God tirsdag :)

loftkroken sa...

Hei Janne :)
Så smart det der var,du er ei lure :))
Nå er det to nye bøker inne på bloggbutikken ;)
Se om de faller i smak :)

Klem på krem

Bestemors gamle laken sa...

Heisann.

Du dette var lurt, og fin logo har
du laget deg. Alltid like gøy og
inspirerende å titte innom her.

Ha en fin kveld

Klem Gerd Kr.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...