fredag 15. november 2013

Love is.....et "strikket" sengesett fra Kid:)

 

Hei og god fredag!

I dag har jeg fått på det nye sengesettet jeg kjøpte på Kid, og det
er bare sååååå fint og sååååå mykt og deilig:))

 

Dynetrekket er hvitt med grått mønster på en side og motsatt
på andre side..
Jeg synes sengesettet er litt røft og passer kjempebra til
den røffe sengegavlen av værbitte planker:))

Bildene måtte jeg ta når det var sånn nogenlunde
med dagslys på soverommet......

Nå har jeg igjen vært på Kid å shoppa, bl.a noe
til hjerte som henger på sengegavlen:))
( blir bilder ved neste dagslys:)))) )

 

Jeg er sååå fornøyd med det nye sengesettet at jeg egentlig
har lyst til å bare legge meg med en gang:)))
Men får prøve å vente til det blir kveld hihi:o)))

Teppet jeg holder på å hekle av dynetrekk er snart ferdig:))
Jeg har virkelig fått dreisen på å bruke heklenål nr 10.... og ingen
vonde fingre:))
Det skyldes kansje at jeg holder heklenåla feil, for jeg
holder den som om det var et skrujern:)))

Ellers har det blitt litt påfyll i shoppen min med bl.a
nye julesokker med herlig motiv:))

HA EN FIN FREDAG OG EN SUPERFLOTT HELG !!
 

5 kommentarer:

loftkroken sa...

Det var et lekkert senge tøy ♥
Passet perfekt hos deg :)

God helg ønskes deg :)

Bente

Inspirasjon fra Elin sa...

Sengesettet gjør mye av soverommet, her synes jeg du hadde truffet blink :) Håper du får sove godt i det også ;)

fru. Lærum sa...

nå fikk jeg lyst på nytt sengetøy også......dette var fint :-)

klem tone

Lithe sa...

Det kunne jeg også tenkt meg!
Spørs om ikke turen må gå innom kid en dag :)

NathalieeK sa...

Så fint det passet inn med resten! :) Var selv om skulle kjøpe det etter å ha sett bilde av det, men ble skuffet da det ikke var hvitt og blått slik som i reklamen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...