søndag 17. november 2013

Nye putetrekk og bordløpere:))

 

Hei og god søndag!

I går fikk endelig jeg pakke i posten:)))
Og den inneholdt putetrekk og bordløpere fra Dekoria. no

Moro med noe nytt:o)))
Bordløperene og to av putetrekkene er i samme stil...jeg er merkelig
sånn, må liksom ha et par matchende ting når jeg først
skal ha noe nytt:))

 

Måtte jo bare se hvordan bordløperene tok seg ut over en
hvit duk:)
Blir nok en del selskapeligheter fremover, så
planleggingen er i gang kan en si:o))

 

Den midterste puten er også fra Dekoria.no - kjempeskjønn:))
Hvitt, beige og offwhite er veldig fint sammen...

 

Og selvfølgelig litt av det røffe:))
Serviettringer i bjørkenever lagde jeg i fjor, beregnet til
papirservietter....
OBS!!
Det var visst 2 år siden HER kan du se hvordan + noe annet:))
( du verden som tida går:))
 
Her tester jeg med en tøyserviett og det ble litt 
trangt om plassen.....men med nytt lager av bjørkeved, så er jo
muligheten der til å lage nye:o)))

Dekoria.no har mye forskjellig innen tekstiler til heimen, så
klikk deg gjerne innom en tur:)

HA EN FIN SØNDAG !!

6 kommentarer:

Hulda sa...

Stilig med de duskene på putene og løperne. Likte godt den treplata du har på bordet, stilig med pynting på den. Serviettringene av never matchet det hele fint.

Ingvild-Christin Kornmo Widerøe sa...

Kjempe flotte :)
Skjønner at du liker å ha flere ting som matcher!

Nyt søndagskvelden :)

Mellom Himmel og Jordbær sa...

Flotte puter og bordløper du har fått tak i. "Bordløperen" i tre var også utrolig stilig. Lurer ofte på hvor du henter all din kreativitet fra. Det er alltid like spennende å få ta en titt inn i ditt hjem :)
Fin søndagskveld til deg!
Anette

loftkroken sa...

Slik er jeg også, må matche litt;)
Dette var jo lekkert ♥

Klem på krem ;)

Anne sa...


Kjempefint ...som alltid hos deg Janne..
Gleder meg over hvert innlegg fra deg ..like spennende hver gang.
Koselig du ville bli med på gi bort hos meg ..lykke til !
Ha en fin ny kreativ uke .

Marianne på landet sa...

Du er imponerende kreativ!
Fikk de utrolig fine Kiss sokkene i posten på lørdag, de var perfekt! Tusen takk for rask levering og utmerket service :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...