tirsdag 12. november 2013

Shop, sy, send...........:o)))

 

...........Og sånn går no dagene - nesten:o)))

Jeg har fått fullestendig sydilla, og stadig dukker det opp nye
ideer innen sying:)) 
Heldigvis har jeg bloggbutikken min som stadig får
påfyll av mine ideer:)

I går ville jeg forsøke å lage lysposer til adventslysene....
og det med transferpapir:))

 

Teksten laget jeg i PhotoScape og satte samtidig på noen "snøfnugg"
- printet det ut speilvendt, fant frem hvitt bomullstoff
og strykte det på:)

 

Resultatet ble helt knallbra:))
Er  jo like spennende hver gang dette med print og strykejernet:)

 

Lysposene til adventslysene har fått tekst med de 4 adventsversene:)
Og heklet blondekant:)
La disse ut i bloggbutikken min om noen har lyst på:))

I dag har jeg hatt tid til å shoppe - masse:)))

 

Bl.a. herlige stoffer og sjablonger fra Panduro.......
Utrolig gøy når nye stoffer kommer i hus:o) og jeg blir nesten litt
propell foran symaskinen da:))
Har også kjøpt inn mange pakker med servietter bl.a. fra Kid og Panduro..

 

Det er så mange herlige motiv spesielt julemotivene som en kan
bruke til så mangt i julekreativiteten:o)..........

I dag skulle jeg innom Kid å kjøpe nye sengesett i flanell
som ser strikket ut, men selvfølgelig glemte jeg det........så hvis
damene på Kid her i Vågsbygd er innom bloggen min, så kan dere
legge av 2 - 3 stk:o))))) hihi...

I hue mitt i dag var det mest av sjablonger, stoffer, transferpapir
maling, taggesaks og mye mye mere:))

 

De " viktige" tingene jeg skulle ha var bestillingsvare.........men de kunne
klare det på 3 - 4 dager....kjedelig, men men...
Jeg fikk iallefall nye stoffer, og nå i kveld har jeg sydd ferdig
mye nytt som kommer i bloggbutikken min i morgen:))

" Gine" bysten i det øverste bilde kjøpte jeg i går til kun kr 225,-!!!!
Den er 168 cm høy og skikkelig fin:)
Har laget en selv tidligere, men til denne prisen er det nesten ikke
for teipen jeg brukte:o)))

Vel vel, nå har jeg bare 3 bestillinger som skal pakkes inn, så er jeg
klar til nye krumspring:o)

HA EN FIN KVELD OG EN HERLIG ONSDAG !!!

4 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Wow!

Dyktig du er!

God natt klem

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

WOW sier jeg også :)))
Har du tid til litt søvn i natt Janne :)
Er blitt helt betatt av min siste bestilling hos deg... Blogginnlegg om det i morgen :) Håper det lysner litt så det kan bli brukbare bilder, hi hi :)

Riktig god natt til deg enten du syr, stryker eller printer ut noe nytt :)))

Stor NATTAKLEM fra meg, Heidi

Anita sa...

Hei:) Jeg ønsker kjøpe 2 lysposer av deg hvis du har å selge.
De var kjempefine!! og en yppelig julegave å gi bort. Hører nærmere fra deg.

Anita

Anonym sa...

Heia, du er utrolig kreativ.
Jeg er imponert. Kid damene rakk ikke legge av senge settene før du dukket opp selv :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...