onsdag 18. desember 2013

Forandring fryder:))))

 

Hei å hopp!:))

Endelig kom den dagen da jeg skulle lage ny header:o)))
Ser mange andre bytter og styrer header ofte, mens jeg bare har tenkt
at " i morra skal jeg ":)))

Samtidig som headeren ble ny, så ble det litt forandring på malen også...
Er vel ikke helt i mål, men de små 
forandringene fryder så atte:o)

Når jeg først satt her med header prosjektet mitt, så ble det ny
header til bloggbutikken også:))

http://jannesshop.blogspot.no/ 

Og slik ser den ut:))

Fotobloggen min har kommet laaaaangt bak i prioiterings-lista mi, men nå
har den også fått ny header og mal, så nå er det bare å ta beina fatt
eller rettere sagt fotoapparatet og knipse litt her og der:o)))

http://jannesfotoverden.blogspot.no/ 

Og slik ser den ut:)

I dag har vi hatt plask regnvær og bare 5,5 varmegrader hahahaha......
skikkelig høstvær...så mannen har fyrt i ovnen,,,,,,

 

Denne ovnen hadde vi på hytta før, men fant ut at den passet bedre her:)
Og hytta fikk en peis 4 - en ovn med skikkelig god plass
for de store vedkubbene:)
Her hjemme har vi varmepumpe, så denne er mest for 
pynt og kos:)))
 I det gamle melkespannet har jeg aviser for opptenning:o))

Vel vel......prøver å lage til "forandring fryder " i stua, men etter en
halv dag med ommøblering, ser det helt likt ut som da jeg startet hihihi, men det
ble iallefall rent:)))

ØNSKER DERE ALLE EN KOSELIG KVELD!
Og hjertelig velkommen til nye følgere!
Hadde vært veldig moro med 1 stk til i år for som dere ser så
står tallet å dirrer på 499 nå:)))

9 kommentarer:

Gunn sa...

Hei
Så flott den nye headingen ble:-)
Ha en fortsatt fin kveld:-)

Anonym sa...

hei! gratulerer med "ny" blogg;) skulle sette meg opp som følger,men jeg har noe tull med google:( ha en fin førejulskveld! klem mormor

Notre de Maison sa...

Det ble kjempefint! Alltid gøy med litt forandring! Ha en fin kveld og god førjulstid;)

Mine diller♥ sa...

Headeren din vart berre lekker :)
Fortsatt fine førjulsdager til deg.

Klem Jorill

Dordis kreative glede sa...

kjempefine headere :) kos deg i førjulstida :)

Bestemors gamle laken sa...

Kjempefine healeren du har laget, og utformingen på bloggen ble jo knaill:)

Klem Gerd Kr.

Bestemors gamle laken sa...

Headere du har laget.... Litt tili på mårran det her.. :-))

Edny sine puslerier sa...

Kjempefine headere du har laget! Jeg har hatt den samme hele tiden,så nå må det snart gjøres noe der også.
Tusen takk for flott gave Janne. Det har kommet frem og nettopp lagt på bloggen;)
Riktig god jul til deg!

Lenes blogg sa...

De ble kjempe fine :) Her er det og mildvær og regn. Ikke lett å få julefølelse

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...