onsdag 11. desember 2013

Og vinneren er.....................

 

......med god hjelp fra Random.org. ble det Edny med bloggen:
som ble den heldige denne gang.
Gratulerer masse til deg!:) 

Så har jeg trukket ut en av mine 498 følgere som får et gavekort:)
og det ble Berit Lie  med bloggen

Gratulerer masse til deg også!

Hvis dere sender meg adressen, så kommer gevinstene
plutselig i posten:)))

Tusen takk til dere alle som var med på min lille giveaway og
jeg ønsker dere alle en riktig flott adventstid!


6 kommentarer:

Anne sa...

Gratulerer til superheldige vinnere av flotte gaver .
Alltid like kjekt å se hva du tryller fram Janne..
Kos deg videre i adventstiden.
Klem Anne

Beathe sa...

Gratulerer så mye til de heldige vinnerne:-) Og takk til deg som holdt giveawayen, Janne:-)

Ha en fin dag!

Edny sine puslerier sa...

Tusen takk Janne! For en herlig start på dagen!! Gleder meg allerede til pakke;)

Edny sine puslerier sa...

Og så glemte jeg adressa i min iver.
Edny Raknes Reiten
6475 Midsund

Guro Eriksen sa...

Gratulerer til de som vant, heldiggriser! :)
Vi andre får håpe på bedre lykke en evt. neste gang ;)

Berit sa...

Wow- og du store min!
Tusen takk, det var virkelig litt av en overraskelse!! Sender deg en e-post med adresse ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...