tirsdag 10. desember 2013

Super-hurtig-giveaway-idag!!

 

Hei å hoppsann:))

I dag blir det en liten hurtig giveaway her hos meg:))
Det du kan vinne er:
Poseholder (til bæreposer)
Lyspose (til stearinlys)
Badeskum
og en rosa minidrill.

 

Synes dette motivet er nydelig, så jeg er i full gang med å sy
div. ting til shoppen min med dette:))

Vel, da er det bare å slenge seg på denne hurtig giveawayen...
Alle kan være med, og har du ingen blogg, så må du huske å
skrive mailadr.din slik at jeg finner deg igjen om det er du som vinner:)

Jeg gjør det enkelt (for meg selv):) så alle som vil være med
får 1 lodd hver:)
 ( det hadde også vært kjempekos om du vil følge bloggen min
kansje blir det en overraskelse til en av dere) :))

Ha en fin dag, og lykke til!
 

44 kommentarer:

Berit sa...

Som alltid fine ting og inspirerende bilder!
Jeg har allerede satt opp kurv til strikketøyet på ønskelista til jul, men hvis nissen ikke har med seg noe sånn, så vet jeg hva jeg skal gjøre etter at jeg så det forrige innlegget ditt ;o)
Til da kan jeg bare krysse fingre for at jeg kan ha litt flaks i give away´en din!
Håper dagen din blir fin!

Beathe sa...

Jeg følger bloggen din og jeg deler denne på min facebook side. Jeg delte også et bilde av de putetrekkene jeg har bestilt av deg, håper det i orden syntes du lager så mange fine ting at jeg vil dele gleden med andre også. Jeg krysser fingrene:-) Ha en fin dag :-)

Anne sa...

Slenger meg på og krysser fingrene ..
Lekre ting du gir bort ♥
Fin dag videre til deg !
Klem Anne

Anonym sa...

Heisan.
Alltid like inspirerende og lese bloggen din.
LOVE IT:
Klem fra Janne(melbyjanne@hotmail.com)

Christine Seljelid sa...

Så fine ting du gir bort da :) Du er så flink!!
Blir gjerne med på denne hurtig-give awayen din ;)

Gode klemmer fra Christine

Anja sa...

Blir gjerne med på give-awayen jeg, kjempefine ting! :)

Mvh Anja
(anja_joh@yahoo.no)

Mandelhjärta sa...

Så koselig! :)
Dette blir jeg gjerne med på, og er følger fra før.
Ha en fin og kreativ dag! :)

Anonym sa...

Kjempefine ting.

ESB

Inspirert sa...

Du er så flink altså! har vært følger en stund :-) Therese

Linn's lille lykke sa...

Ååå, så kjekt - og så fine ting du gir bort!
Jeg krysser fingrene for at jeg er den heldige i dag :)

Klem fra LInn Therese

Underberget sa...

Dette var en riktig fin premie og jeg er veldig gjerne med i trekningen! Alltid inspirerende å se alt hva du lager. Ha en fortsatt fin dag:-)
Klem fra Berit

Mira sa...

Får mye inspirasjon fra bloggen din.

Blir gjerne med på superkoselig give away. Krysser fingrene.

Klem

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med.
Kjempefine ting
Hilsen Hege
(hegeand2@broadpark.no)

Anonym sa...

Hei! Så koselig gjort! Du er jo så flink og kreativ! Jeg vil gjerne bli med og håper på lykken i dag! Mvh Lisbethkri69@gmail.com

Gunn sa...

Hei på deg
Klart jeg vil være med, så mye fint du gir bort. Her er det bare å krysse alt enn har:-)
Klem fra Gunn
gunn@lardaltaxi.no

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Oj oj oj :))))))))))))
JEG VIL BLI DEN HELDIGE VINNEREN ღ ღ ღ

Herlig premie Janne, jeg krysser fingrene og alt som krysses kan :)))

Elsker mine nye pytetrekk, og gleder meg til å ta de frem igjen etterjul :)))

Ha en ny fin desember uke
Klem Heidi ღ

Elise sa...

Jeg vil gjerne være med på din give away:) Du lager så mye fint, jeg er helt imponert:)

Jeg er allerede følger på bloggen din:)

Ønsker deg en fin dag. Klem fra Elise

enirt sa...

Dette hadde det vært hyggelig å vinne i denne førjulstiden, superfin og kreativ blogg du har

enirt sa...

enirt glemte mailadresse;
vardheim@gmail.com

Guro Eriksen sa...

Såklart vil jeg (fortsette) å følge bloggen din fremover. Du lager jo så mye fint! :)

Anne-Mari Gabrielsen sa...

Koselige premier! Har blitt følger og deltar gjerne. Mvh. annemarigabrielsen@gmail.com

Dronninghuset sa...

Å JA, DU ER BARE SÅ FLINK.
klart jeg vil delta. dette hadde vært en fantastisk gave og fin overraskelse.
ja til å vinne!
ha en fin kveld.
klem TOVE

Anonym sa...

Vil gjerne prøve lykken hos deg.....

Mvh Anne Gunn

annegunn@elkom.no

Anonym sa...

fantastiske ting du lager,og noe av det pynter opp her !!!! ha en fin førejulskveld;) mvh.turid Turid.grubben@gmail.com

Lenes blogg sa...

For en flott giveaway. Blir selvfølgelig med :)

Anonym sa...

Sååå gøy :))) jeg har mye glede av forskj.jeg har bestiil av deg!!! :))) Det hadde vert fantastisk om jeg hadde vinnerlykke! :))) Ønsker deg og dine en forts.fin førjulstid. :) Klem Gj. Marie Havn. Mail. gjmarie@hotmail.com

Mildfag@srart.no sa...

Hiver meg på. Har nettopp funnet bloggen din, og må innom daglig. Nydelige ting du lager. Hilsen mildrid

Anonym sa...

Titter ofte inn på denne bloggen,
kjempeflott! bente.solem@loqal.no

Anonym sa...

Du lager så masse nydelig, er innom siden din flere ganger i uken og er så fornøyd med det jeg har bestilt av deg:)
Jeg krysser armer og bein at jeg er den heldig ikveld ღ

Klem Mette

Caroline sa...

Oioi,så masse fint du vil gi bort til en av leserne dine:)
Jeg er følger såklart;)
Krysser fingre å tær,hihi:)
Klem Caroline

Anonym sa...

Å, så mye fint!
Gunn-Bodil D. Yucel
gunn_bodilj@hotmail.com

Mellom Himmel og Jordbær sa...

Jeg vil mer enn gjerne være med, og jeg vil mer enn gjerne vinne :) Alltid like kjekt og inspirerende å stikke innom bloggen din :)
Ønsker deg en fin førjulstid!
Klem fra Anette

Bente sa...

Hurra
Ønsker deg god førjul og trekker et lodd

Edny sine puslerier sa...

Snille deg! Gjett om jeg vil delta! Følger deg trofast;)

Villa Ringberg sa...

Åh, jeg skal prøve - kanskje denne gangen vil jeg ha flaks. Jeg har aldri vært en vinner. Jeg holder fingrene krysset for meg selv og for alle jenter. Lykke til! Klem Anna

Anonym sa...

Hei så flott :)) jeg følger alltid bloggen din,men har ikke noe konto eller egen blogg selv..prøvde på søndag å lage vaniljedrømmene dine-de ble KJEMPEGOE :)) takk for flotte bilder å gode ideer fra deg-alltid :)) ..ønsker deg det beste..HIlsen SIvo.

margrethe.jaastad@live.no sa...

Hei!Er en ivrig følger av deg.Du lager som alltid flotte ting,og inreder heimen flott!Klart eg vil prøve vinnerlykken:-)Ønsker deg og dine en riktig God Jul
Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

Cecilie sa...

Hei

Jeg leser også din blogg og synes du lager mye fint. Hiver meg med på denne give awayen.

Cecilie.eidenilsen@lyse.net

Lisbet sa...

ER fast følger fra før :-) Og vil svært gjerne være med i trekningen så kaster meg rundt nå for å rkke det :-)
Ha en flott kveld videre.

Ingvild sa...

Eg finn mykje inspirasjon i bloggen din, du er så kreativ! Vil gjerne vere med på give away :)

Anonym sa...

Så fine ting du gir bort, og kjempe inspirenende blogg du har.. Besøker ofte! Vil være med på denne give awayen.. :)
kristina@homedeco.no

Mine diller♥ sa...

Kjempeskjønn giveaway som eg gjerne blir med i trekningen av:)

Klem Jorill

Tante Constanse sa...

Så flotte gaver! Blir gjerne med i trekningen :-)
Ha en fin kveld!

Anonym sa...

Så veldig kjekke premier! Her hjemme blir stearinlysposen min flittig brukt, hvertfall i disse herlige vinterstider.
Så kjekt med give away, jeg krysser fingrene! :)

linelun@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...