fredag 17. januar 2014

Her har det godt opp og ned siden sist....og litt frem og tilbake:)))

 

Men det har også blitt tid til shopping og hyttetur:)))
Kid har fått inn sååååå mye fint nå, og da må det shoppes:o)

 

Falt pladask for dette mønsteret som er i en herlig blåfarge og sort.
Bunnfargen har samme farge som middags/kaffeserviset som jeg har fra
før, så her kan jeg mikse og trikse:))))

 

Bollen jeg kjøpte har et annet mønster men i samme farger...
Den er blitt testet ut to kvelder som chipsbolle, men størrelsen er perfekt
til poteter ved middagsbordet også:o)))

Vel vel, som nevnt så har det godt veldig opp og ned i det siste her....
Og det vil si at jeg har fått ryddet 2 rom i kjelleren:)

 

Dette rommet var nesten helt fullt med ting å tang og alt av trenings-dingser
kunne nesten ikke ses hihi:)))
Opp og ned kjellertrappa x antall ganger (sikkert 100 ) ;)

 

Litt kjedelig prosess, men når resultatet blir bra, ja da er jo alt godt:)))
Deilig følelse å ha fått sortert, kastet og gitt bort....

 

Nå er bakeplassen min helt klar til bruk og mens jeg trimmer armene
med å kjevle, så kan jo mannen holde meg med selskap samtidig
som han tar seg en sykkeltur:o)))

 

Ikke det flotteste rommet, men tror det blir et bra kombinasjonsrom hihi:)))

Ellers så har vi i Kristiansand fått litt snø hihi, og hver gang vi får snø
her så havner det på nyhetene:)))
Men må vel si at veiene er ekstremt glatte og det er jo ikke
noe moro, ellers så blir jeg fasinert av ekstremværet som sveiver
innom oss her i sør:))

Ønsker dere alle en flott helg !
 

7 kommentarer:

Ruths datter sa...

Her var det litt av hvert i dette rommet. Utrolig kjekt med en baksteplass da. treningsplass skulle jeg også hatt i det nye året. Fint ble det.
Klem

loftkroken sa...

Så morsomt Janne, mitt innlegg er om det samme mønsteret på krusa :-) :-)
Jeg fikk ei skål i gave :-) Nydelig mønster,falt for det jeg også♡♡
Håper alt er bra med deg ♡
Klem Bente

Lisbeth sa...

Så herlig mønster, både på kruset og bollen :) Kombinasjonsrommet fungerer sikkert helt perfekt!
Vi har og fått "litt" snø, målte 1,6 m utenfor inngangsdøra i går.
Disse dagene får min bil stå, dit jeg skal blir beina brukt ;) Ønsker deg en super, duper vinter helg!

Anonym sa...

hei! kombinasjonsrommet er jo helt perfekt! krus og bolle er og fiiiiine;) i dag er det -13gr med vind! så en må pakke seg godt inn om en må ut!!!!! Kos deg i helga;) mormor

loftkroken sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Edny sine puslerier sa...

Kjempekoselig mønster. Forstår godt du falt for det, ja;) Og et kombinert bake- og trimrom tror jeg ikke det er mange som har. Håper snøen forsvinner til jeg skal til Kristiansand på årsmøte i Norsk quilteforbund i mars. Lurer på å dra så tidlig at jeg kan utforske byen også, for jeg har aldri vært der.

Mor Inger`s hus sa...

For en smart kombinasjon - baksterom og trimrom. Da blir jo "begge" rommene brukt.

Kos deg med nyrommet og snøen.

Klem fra vinterflyktning i Spania.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...