onsdag 22. januar 2014

Så kom kofferten til nytte:))

 

Hei å hoppsann;)

Nå har jeg dratt frem en av "pyntekoffertene" og fylt den helt opp:)
Sååå deilig å bli ferdig med sortering og "pakking":)

 

Taadaaa:o)))
Alle rester små de er, men nå skal det snart bli litt til noen og enhver:o)))
Egentlig visste jeg ikke at jeg hadde så mye restegarn:) men nå er restene
samlet og klar for heklenåla:)

 

Men før jeg går i gang med restegarnet, så må kaffen nytes sammen med
et herlig interiørblad:))
Kofferten ligger pent på vent den:o)

Ha en fin onsdagskveld!

4 kommentarer:

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Hei Janne !!

Så lekker koffert du har da :)
Trodde nesten du skulle ut å reise jeg nå :))) Hi hi...
Med det du har fylt denne herligheten opp med, så tyder det på enda flere kreativiteter fra deg fremover...
Gleder meg selvfølgelig til å se hva det blir :)

Har du laget lefser på det nye rommet ditt nå da ?
Genialt å kombinere det med et trimrom :) Du baker og han smaker samtidig som han sykler :)))

Ha en fortsatt fin onsdagskveld
Klem Heidi ღ

Edny sine puslerier sa...

Så smart å pakke restegarn i denne kofferten, som pynter opp samtidig. Regner med at du tryller frem den ene kreativiteten etter den andre av garnet nå;)

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Lurt!
Hva skal det bli av disse restene da?
Synes jeg ser ei bestemorrute oppi der. De blir man jo hekta på... hi-hi.. :)

Laura sa...

Heia Janne :)
Så glad jeg ble for å se at du fortsatt er her! Og du er fortsatt like kreativ og flink. Ja, du har begynt å bake også nå ser jeg.. mange jern i ilden som vanlig hihihi
Jeg har vært borte fra bloggen i lang tid, men nå er jeg tilbake. En ny start for å si det sånn :)

Ha en fortsatt fin helg.

stor klem
Laura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...