torsdag 23. januar 2014

Vakre hjem & interiør = lampebord:)

 

Et enkelt lampebord laget i en fei ved hjelp av en stabel
med Vakre hjem & interiør fra 2006 - 2013:)
Det mangler noen utgaver men de ligger godt bevart på hytta:)

 

For å få bladene til å bli rette og fine har jeg lagt inn noen
små plankebiter med jevne mellomrom..
Den ene plankebiten ble litt for stor så her ble det ei glipe, men
en vakker dag skal jeg skifte den ut:))

Lampeskjermen malte jeg hvit for noen år siden og så sydde jeg på
et gammelt sort hvitt bilde:)

Hylla over som er laget av en 
vedkubbe, er jeg veldig fornøyd med:)

Vel vel, ha en fin fin torsdag!
 

6 kommentarer:

Ruths datter sa...

Så flott da. Alt kan nå du lage noe av. Flinka.
Klem

Underberget sa...

Fin og kreativ ide:-)

Romantikk-takk. sa...

Kjempelekkert og så flott koffert i forrige innlegg. :)) Blir spennende å se hva du tryller frem av restegarnet. :)
Fin dag til deg.
Klem.

Guro Eriksen sa...

Så stilig! Smart måte å "stille ut" gamle blader på :)

Anonym sa...

hei! den kofferten var bare helt skjønn;);)-blir sikkert mye fint! belte pluss blad,der må jeg innrømme en ting: har herma;);) ha en fortsatt flott dag! klem mormor

liven sa...

Du er nå bare så kreativ !!

Ønsker deg en fin helg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...