torsdag 13. februar 2014

Fargerike lysglass og ny dille:)))

 

Jeg elsker hvitt, hvitt, hvitt og grått, men plutselig kan jeg
få et fargekick, og da blir det
så här:))

 
 

Lysglassene "ramlet" jeg over her om dagen, og måtte bare
ha litt farger (og kos) i den ellers grå og regnfulle hverdagen:)

Lysglassene var jo fargesprakende nok men fant ut at jeg kunne
få brukt litt restegarn for å farge de enda mere opp:o))

 

......... og det ble sååååå koselig atte:))
Så passet glassene fint sammen med det fargerike hekleteppet:))
Farger kan være fint om jeg klarer å samle de på en plass 
ellers får jeg hodeverk:o))

Har litt ullgarn rester liggende, så da ble det plutselig
en ny dille her i heimen:))

 

Og her er forsøkskaninene:o)))

Utrolig morsomt når jeg fant ut " hvem hva hvor " så nå har jeg
heklet 15 stk i en "perfekt" størrelse:))
Slike tovet kurver kan en jo bruke i alle rom til diverse
ting å tang:)
Men overskudd blir det av slike kurver når dilla først er her, så
da havner det noen ut på shoppen min:)))

Ønsker alle som er innom en superflott kveld!

8 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Så herlig med det fargerike innslaget i stua!

Ruths datter sa...

Så fint. Aldeles herlig fargekikk dette.
Klem

Edny sine puslerier sa...

Kjekt med noen fargeklatter son frisker opp, -spesielt nå når det går mot vår. Her har det forresten vært vår siden i høst.. Kjekke korger du har laget også. Jeg ser for meg at dine fingre går som trommestikker når du holder på;)

Romantikk-takk. sa...

Så utrolig fint det ble,lekkert med fargeklatter. :))
God helg og klem fra Mette.

Anonym sa...

hei! fine;) kurvene på shoppen og! klem fra mormor:)

Mona Bøhle sa...

Så deilig med litt farger. Driver og leter etter noe som kan gi meg litt vår inspirasjon som ikke er påske og dette hjalp mye :)

Laura sa...

Så herlig med farger :) Tror det må være noe som går det der for jeg holder også på med farger nå for tida, hekler små lykkeballer i alle slags farger som jeg skal ha i en stor glassvase.
Ha en fin-fin dag videre.
Klem fra Laura

LaLa`s Loft sa...

Oj - her har du viskelig skeia ut med farger :)

Jeg ønsker meg ett hvitt hjem som ditt, men er så glad i farger at det går ikke - her hos meg hadde du nok fått tidenes hodeverk ;) Nydelige lysglass, og såpene ser herlige ut. Lampebord av blader - god ide`for hvor skal man gjøre av alle bladene ??

Ha en fin kveld :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...