tirsdag 20. mai 2014

Furu og værbitt er tingen:))

 

Heisann!;)

Plutselig er det godt alt for lang tid siden sist jeg la ut noe her...Har ingen
god unnskyldning heller bortsett fra at jeg har vært helt propell med
å lage ting å tang og ideene tar liksom aldri slutt:)))

Har mye å vise dere, men starter forsiktig med det siste først;o)

17.mai helga var vi på hytta og da ble stuegulvet beiset......er litt sår på
knærne enda hihi;) men det er verd det:))

Brukte noen dager på å bestemme fargen og det er helt umulig å bli klok
på en bitteliten fargeprøve...

 

Endte opp med fargen værbitt tre og det ble bare sååååååå fint:)
Stuetaket blir nok hvitmalt i løpet av sommeren.....

Vi var også oppe på hytta en dagstur i sist uke og da ble stuebordet med hjem
som "forsøkskanin";)
Det var mørkebrunt tidligere, så jeg pusset og pusset for å få det
naturlig furu igjen hihii....
for så å beise det i værbitt tre..

 

Stuebordet fikk 3 strøk og jeg ble kjempefornøyd med dette også;)
Nå er det gyngestolen som surrer i hue mitt...
Skal den forbli sort eller skal jeg male den hvit tro (?)

Mens beisen tørket....ble noen av de andre ideene gjort ferdig utvendig, så
det blir neste innlegg;)

 

Og innimellom alt og ingenting prøver jeg fiskelykken:)))
Deilig å ha hytte få meter fra vannet;o)

Vel vel nå blir det full skjerpings her på bloggen fremover...

HA EN NYDELIG DAG DERE!!

4 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Du mangler hverken fantasi eller pågangsmot. Lekket blir det også. Lykke til videre med malingen!

Ingvild-Christin Kornmo Widerøe sa...

Ja dette ble knallfint :)
Og med hvitt tak så blir det enda finere :)

Anonym sa...

Heisann!Det ble veldig fint:) Ha en fin dag,Janne!Klem fra mormor!

Lisbeth sa...

Kjempeflott :) Du bobler stadig over du ;) Fint å se et innlegg fra deg igjen :) Lykke til videre med nye prosjekter!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...