tirsdag 27. mai 2014

Kabeltrommel, nødplakat og min ego-uteplass;))

 

Hei å hoppsann:))

Har tenkt en stund på hva jeg skal gjøre med den ene kabeltrommelen som jeg
har i stua.....To andre som står ute har jeg malt hvite så da hadde
jeg lyst på noe annet:))

 

Elsker alt som er værbitt..........og nå som en kan få litt værbitt tre på boks, så var
det jo egentlig ikke noe å lure på lengere:o))
Utrolig fin farge !!

 

Har bare et strøk og det synes jeg ble helt perfekt;)
Å beise går vel nesten alt for fort......det som tar tid er å dille etterpå:))
En blir jo litt lei av de samme tingene en har, men nå får
det bli slik en stund på trommelen:))

Været her i sør er sommer og sol så mye av fritida går med til å 
dille og dalle og snekre litt utendørs....
Har også blitt ganske flink til å sitte i ro også forresten.......på min
ego-uteplass:))

 

Tidligere hadde jeg en hvit benk og en hvit kabeltrommel + stolen
her så da ble det litt for mye av det gode:))
Nå er det bare MIN plass dette hihi:)

 

Har riktignok to stoler.........men på den andre stolen har
lavendelkurven fått sin plass:o))


Benken og trommelen havnet i " krydderhagen" på terrassen som snart
får nytt navn... og bilder kommer etterhvert derfra:)
I dag har jeg oppholdt meg rundt hagedammen....bært jord og stein og
plantet litt:)) og bilder derfra kommer plutselig:))

Vi skal om få dager opp igjen på hytta........og i gårkveld lagde jeg meg
en nødplakat som jeg håper vi aldri får brukt for hihi;)))

 

Men..........hvis....eller om, så er den klar til bruk;)
HER kan du lage din egen nødplakat.. Jeg har brukt mitt eget bilde
og bare kopiert den geografiske posisjonen som nødetaten vil vite:)

Vel vel...da blir det inn i stua å strekke litt på labbene..snart
Grønn glede på tv:))

8 kommentarer:

Siddis back home sa...

Så flott det ble! Så koselig det er hos deg1

adales verden sa...

Nydelig! har også lyst på en sånn trommel.
Tips! jeg driver å fremsnakker vår lokale interiørbutikk som er NY på nett. Hun har nå dratt i gang sin første blogge give away. håper du slenger deg med;)
http://interiorgalleriet.blogspot.no/2014/05/lyst-vinne-gavekort-vi-har.html

Kretido sa...

Utrolig fint du har det! Elsker kabeltrommelen, har lenge ønsket meg noe lignende. Men er usikker på om jeg har plass akkurat nå. Men hvor har du fått tak i din? Første gang jeg er inne på din blogg her, og ser du har mye spennende og fint :) Ønsker deg en flott dag! :) Hilsen Marianne

Lisbeth sa...

Du ER virkelig full av energi du :) Bra du koser deg :)Nå om dagen har jeg bare lyst til å stulle og stelle med mitt, men rekker det sjeldent :( Men nå er det fri noen dager, DA skal jeg virkelig kose meg :) Nyt sola og våren :D

Mor Inger`s hus sa...

Koselig du har det :)

Har ett par kabeltromler som jeg ikke helt vet om jeg skal male eller beise, eller la være som de er....

Kos deg i junivarmen.
Klem

Mor Inger`s hus sa...

Koselig du har det :)

Har ett par kabeltromler som jeg ikke helt vet om jeg skal male eller beise, eller la være som de er....

Kos deg i junivarmen.
Klem

Notre de Maison sa...

Nydelige bilder! Jeg er også veldig glad i kabeltrommler, og har en i stua. Den malte jeg i interiørbeis i grått. Det ble og¨så veldig fint. Jeg er ikke så glad i hvite tromler, de blir liksom litt for "perfekte" da. Jeg liker at de er litt røffe og ja...værbitte! Jeg skal i gang med en trommel til mellomstens sitt rom denne uken, kanskje jeg skulle prøve din farge? Ha en fin dag!

MissMette sa...

Hei Janne :)
Så fin den ble, og så fint det
var med lampen og syriner :)
Kjempekoselig uteplass du har
også - kan tenke meg det er
kjekt å sitte her å kose seg :)
Nydelig vær her i nord også,
helt fantastiske dager... Kos
deg masse og tusen takk for
hilsen inne hos meg :) Kjekt
å være tilbake i blogglandia :)
Klem fra Mette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...