onsdag 23. juli 2014

Gone to the beach:)) og en hjemmesnekret "bøtteskjuler":))

 

I går var vi en svipptur til hytta.......vi reiser snart oppover noen dager, så i går
var vi oppe med første lass på tilhengeren:))))

Her hjemme er det hage hage og hage for tida:)og jeg leste en plass at det var
lurt å blande sand med jord for å få den luftig....så jeg tok med meg 3 bøtter
som jeg fylte opp med sand fra den lille sandstranden 
vi har på hytta:o)))

 

Ved inngangspartiet til hytta har jeg skrudd fast et bjørketre og på en av
knaggene har jeg et par skilt som jeg bytter på etter behov:))))

 

I dag lagde jeg en "bøtteskjuler";))) til de 3 bøttene med sand...
Kattene våre kunne jo tro at de har fått hver sin privat do, så best å få gjemt de litt;)

Jeg satt bøttene etterhverandre for å finne lengden....så under verandaen i 
terrassebord lageret mitt:))))

 

Toppen og beina ferdig  montert:)
Veldig enkel utgave, men det er tross alt bare en bøtteskjuler og kansje benk
til vannekanne, planter eller no:o)))

 

Ble veldig fornøyd atter en gang;o)
Og nå har jeg nok av sand rett rundt hjørne fra drivhuset:))))

HA EN FIN FIN SOMMERKVELD !!
 

2 kommentarer:

Lonni´s Verden sa...

Det har jeg aldrig hørt før - det med sandet. Men den er hermed taget til mig.
Atter en gang har du fået snedkret noget fint. Så flot en sandskjuler.
God og dejlig dag til dig kære.
Klem Lonni

Refleksjon på livsvegen sa...

Kreativt, igjen!

Nyt sommaren vidare :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...