fredag 4. juli 2014

Jeg har fått meg drivhus!:)))

 

...........Og det har nesten ikke gått opp for meg enda:))))
Jeg hadde jo delvis planer om å lage et drivhus i løpet av sommeren....nå som
det blir så lyst og fint bak huset..
Men plutselig sier mannen i gårkveld "Vi kjører ut i morgen og kjøper et ferdig drivhus "
Og nå ligger det klar til montering......
Bilde er tatt fra pakken, så det burde vel ligne på dette:))

 

I går kom han hjem med ny drill til meg med lys foran 
og ekstra batteri:)))
Snakk om gleder i hverdagen:)

 

Ellers nærmer det seg sluttfasen på dill og dall på min lille
platting bak huset..
Drivhuset skal stå til venstre for kurvstolen..
Til høyre for kurvstolen skimtes ei tønne som jeg malte hvit i går og plantet
en stor hortensia oppi:)
Ei lita lyseblå balje er kommet på veggen og et hvitt vaskevannsfat på
gulvet ved bordet fylt med vann om det er
noen dyr i nærheten som blir tørste:)

Til høyre for bordet er det kommet en "gjestestol" som ble malt lyseblå i går..


 
Nå mangler det bare ei blomsterkasse på hjørnet bak den lyseblå stolen, så
her blir det kansje drilling til kvelds:o)))
På stigen har jeg hengt opp skiltet " In the garden" for nå begynner
det å ligne litt:)))

Ha en fin kveld og god helg!!

5 kommentarer:

Ruths datter sa...

Her ble det kjempekoselig altså. Riktig et sted å kose seg på. Grattis med drivhus da. Min drøm også. Snill mann du har da.
klem

Gunn sa...

Så koselig du har det:-)Gratulere med drivhus.Jeg har og det blir ikke brukt til planter men til å drikke vin og kose meg med interiørblader. God helg:-)

Bestemors gamle laken sa...

Gratulerer med drivhus og drill :)
Å så har Dere fått det så fint på ny-uteplassen, du er så flink.

Ønsker deg og dine en fin lørdag.

Klem Gerd Kr.

Caroline sa...

Så koselig dere har det!
Å så heldig du er som har fått deg drivhus:)
Tenker det blir drivhus her i gården og,men ikke før om noen år,må utvide hagen litt før jeg får plass;)
Gleder meg til å se det ferdige resultatet:)
Klem Caroline

Lisbeth sa...

Så snill en mann du har da :) Heldiggrisen ;) Sikkert fordi du fortjener det <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...