fredag 22. august 2014

Oppskrift på en god dag......og en kubbe med hjul;))))

 

Hei å hallo:)

Da er vi tilbake fra Oslo og Radiumhospitalet..Alt var i skjønneste orden på
kontrollen for sønnen:)))

Jeg tok et passelig fint bilde fra operataket i Oslo mot sentrum som jeg nå
har redigert, printet ut og satt inn i rammen på murveggen
mellom skapene i kjøkkenet:)))

 

Oppskrift på en god dag kan jo være kjekt å ha:)))
Oppskriften fant jeg på bloggen Englekyss som du kan se HER.

Synes denne var skikkelig bra, så måtte bare skrive den ned.

 

Jeg hadde en stubbe stående på vent,og her om dagen fikk jeg kjøpt
hjul til den....

 

Planen var å bruke den som krakk/stol til konsollbordet.........
og videre var planen og male den hvit....Men da jeg gikk for å hente
malingen kom jeg plutselig på at den kansje hadde vært finere ved
ovnen i stua:o))))

 

Og da den kom på plass var jeg ikke i tvil om at det var dette stedet som
var best:))) og da tror jeg den er finest i natur:o)
Den er litt høy, så en vakker dag uten regn så må mannen frem med
motorsaga og justere litt:)))

I det store melkespannet har jeg aviser for opptenning...så nå er det bare å 
rulle frem og tilbake etter behov:o)

 

Til venstre for kubben har jeg en kurv som det etterhvert kommer litt
mer ved oppi og den vinterkledde tennbrikettboksen er på plass...det går jo
så fort mot høst så greit å begynne å rigge seg til vedfyring:)))

GOD HELG TIL DERE ALLE !!

2 kommentarer:

Lisbeth sa...

Det nærmer seg sakte, men sikkert tiden for å fyre i ovnen :) Det er en fin tid det også. Har lenge hatt lyst til å ta inn en stubbe i interiøret her også, men mannen er ikke enig..... enda ;) Blir spennende å se hva du vil gjøre med kjøkkenet! Klem

Christine Seljelid sa...

Så fint det ble, både på kjøkken og ved ovnen din :)
Har melkespann jeg også, men har aldri tenkt på å ha det stående inne. Nå har du gitt meg litt idèer - tusen takk :*

Ønsker dere en flott helg.
Klem fra Christine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...