søndag 28. september 2014

Betonghjerter og "frostet" lysglass..

 

Hei og god søndag!

Litt kreativ har jeg vært i dag også:o))) 
Det er jo slik at når nyskjerrigheten tar overhånd, ja da må en bare:)

De siste dagene har jeg ryddet og sortert i kjelleren....og da dukker det
opp ting å tang som jeg har glemt at jeg hadde..som en sprayboks
med "frostet glass" f. eks:o))
Tomme hapå glass har jeg en del av, så da manglet jeg bare en bra tekst
og den lagde jeg i formiddag på dataen og printet den ut speilvendt:o)

Betonghjertene lagde jeg for et par dager siden......og i dag fikk de en tekst på:)

 

Betonghjertene lagde jeg i en form som er beregnet for å lage såpe i kjøpt
på Panduro....
Brukte ferdigblandet sement og tilsatte bare en skvett med vann:)))
og vips 14 betonghjerter:)))
Noen av hjertene skrev jeg på med sort sprittusj og noen malte jeg bokstaver
på med hvit maling...de ble finest (glemte å ta bilde:o))))

 

Lysglassene ble knallfine etter min mening:)))

 

Nå er det bare å være litt mer kreativ med å lage gode tekster
til resten av glassene:o))))

OPPDATERING;)
"måtte" jo ta bilde av hjertene med bokstaver:o)
" det er jo bare å få det gjort" som sinnasnekkeren sier:)

 

Love hearts:))

Jeg synes disse hjertene med en bokstav på hver ble finest, men det meste
er jo smak og behag:)))))
 

HA EN FIN SØNDAG!!

15 kommentarer:

Anonym sa...

Å, de lys glassene ble rå stilig.
Jeg er kjempe imponert av kreativiteten din. Er ofte innom den flotte bloggen din å kikker.
Ønsker deg en fin søndag.

Gårdsjenta sa...

Så flott! Og egentlig så enkelt, men det blir jo veldig effektfullt! :)

Man tager hva man haver sa...

Wow så stilig, du må jammen ta bilde av hjertene også. Så forresten en her dom hadde fått vaffelhjerter i betong i gave, det var jo også en artig vri. Ha ha nå fikk du noe å tenke på tenker jeg.

Fin søndag til deg Janne.

Klem fra Kari

Janne i Fagerlia sa...

Gratulerer med flere stilige kreative krumspring :)

Refleksjon på livsvegen sa...

Så masse flott du lagar!
Du inspirerar :-)

angie sa...

schön gemütlich sieht es bei ihnen aus!!! liebe sonntagsgrüße von angie

Bestemors gamle laken sa...

De lysglassene dine var kjempeflotte - blir så imponert:))
Å slike betong hjerter er flott pynt.

Ha en fin søndagskveld.

Klem Gerd Kr.

Inger sa...

Knallfine lysglas. Har forresten kjøpt både lyspose og hekla lystrekk frå deg tidlegare, er SÅ fornøgd :)

loftkroken sa...

Fiiineste lys glass :):) og så er det ikke masse produksjon på en fabrikk men: made by Janne :))))
Stolt du er blogg venninna mi ♥


Takk for super inspirasjon :)

(ps.laget med ny header ♥)

Bente

Lisbeth sa...

Du lager mye lekkert du :)
Skjønner ikke hvor du finner tid til alt dette, en smule misunnelig på akkurat det ;) Nyt uka :)

Inspirasjon fra Elin sa...

Lyktene ble kjempe flotte.. Gir en fin stemning med frostet glass synes jeg.
Også er det kjempe koselig at du valgte å linke til bloggbutikken min fra din bloggbutikk :)

Anonym sa...

Hei! lysglassene ble jammen fine!Flink er du:) Ha ei flott uke! Klem fra mormor!

Guro Eriksen sa...

Så fine lykter! Perfekt nå som det er begynt å bli en hel del mørkere ute på kveldene. Koselig med litt ekstra lys rundt forbi i kriker og kroker da :)

Og kjempesøte hjerter!!!

Anne sa...

Knallfine lysglass Janne !!
Skjønne hjerter også ...

Klem Anne

Yvonne Wallace sa...

Hei Janne :) Lenge siden jeg har satt spor etter meg her nå, men jeg er stadig innom bloggen din for å kikke og bli inspirert :) De lysglassene var utrolig fine. Du er kjempeflink til alt. Kom gjerne innom heklebloggen min en gang du har tid. Ønsker deg en fin uke videre :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...