onsdag 3. september 2014

Drivved og naturstein:)

 

Drivved kan brukes til så mangt og det er vel egentlig bare
fantasien som kan sette en stopper:))
På soverommet på hytta har jeg skrudd fast et stykke drivved som 
fungerer som et smykketre:o))

 

Sist vi var på hytta hadde jeg med noen bilder og ei bildelist...men
da jeg så at bildelista hadde samme bredde som bilde over, måtte jeg
finne på noe annet...
og det naturlige er jo mye finere:o))
Før jeg skrudde drivveden opp på veggen boret jeg hull for skruer der
jeg så den var inntil veggen..

 

Denne hylla har jeg hatt en stund, men nå har den fått
selskap av et bilde av barnebarnet:))

 

Løveføtter vs bjørkeføtter:o))))

I fjor høst byttet vi ut ovnen stua.... den som sto der (jøtul 3) ble satt
inn i stua hjemme og den i stua ble med på hytta:))
Litt høydeforskjell var det og jeg tenkte kjapt at vi kunne bruke
bjørkeføtter bare for en test om denne ovnen gjorde mer nytte av seg
enn den andre:))))

Men høsten gikk fort og plutselig var det vinter............og da hadde vi
lite lyst til å gjøre noe mer her...måtte jo ha litt varme i hytta når vi var der:o))

 

I sommerferien hadde vi med opp en del flate steiner......men da var det
så mange andre "viktigere" ting som ble gjort, så sist fredag satte
mannen i gang med steinprosjektet sitt:)
" heldigvis" hadde vi regn de dagene vi var på hytta, så da passet
det med innendørsarbeid:o)))

Veggen bak lagde mannen for ca 10 - 11 år siden.........

 

Sååå fint, og såååå deilig og varmt....Nå kan høsten bare komme:o)))
( jeg må bare male ovnen sort først:o)))))

HA EN NYDELIG DAG DERE SOM TITTER INNOM!

6 kommentarer:

Anne sa...

Dette ble jo helt supert !
Så koselig det er på hytta .
Flott med drivved og naturstein ... Og så alle dine supre ideer da !!!
Like spennende hver gang jeg titter innom !
Ha en fin dag !
Klem Anne

Tovepia sa...

Må si det er høylytt reklame på engelsk når jeg kommer inn her:))..og ikke ser jeg hvor jeg får det bort, bortsett fra å ta bort lyden..
Når det er sagt, det ble flott både på vegg og golv; rekved kan brukes til mye når en finner rette fjøla:)
Nyt september og etterhvert peisvarmen;) Klem;)

Janne i Fagerlia sa...

Herlig måte å bruke drivveden på :)

Mellom Himmel og Jordbær sa...

Drivved er så flott og jeg har en hemmelig drivvedplass :)Blir så inspirert av det jeg ser her. Hylla du har laget ble kjempeflott.
Ellers må jeg si tusen takk for tipset med tapeten som du la igjen hos meg. Jeg gikk sporenstraks opp og fikk reddet noe av de gamle tapetene. Ser at snekkerne skal begynne å kle igjen nå. Så får jeg se hva jeg får ut av det :)
Ha en fin dag!
Klem fra Anette

Bestemors gamle laken sa...

Tar av meg hatten for dine kreative påfunn :)
Den hytta Deres er bare så lekker.

Ha en fin kveld.

Høstklem, Gerd Kr.

Lisbeth sa...

Du har det like koselig på hytta som hjemme du :) Den ovnen varmer godt, det er helt sikkert, vi har lik på hytta ;) Nyt helgen din :) Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...