fredag 12. september 2014

Høst, bruktfunn og delt glede.......................

 

Ja, nå er det blitt (bokstavelig talt ) høst i stua:))))

 

Ute skinner sola fra nesten skyfri himmel og tempen 
ligger på 19 - 20 grader:o))
Nesten litt vanskelig å tenke at det er høst...så da har jeg malt
H Ø S T  på vedkubbene ( for å være sikker ) :)))))
Når det nærmer seg jul, snur jeg vedstabelen for der står det
X M A S :))))

 

Migrenen er over og nå er det virkelig full fart på ideene mine....)
Jeg holder på med et stort prosjekt i kjelleren, og da trengte jeg plutselig
to spisestoler...og de fant jeg på bruktbutikken i går
til kr 40,- pr. stk...

 

Tidligere eier har visst gjort et forsøk før på å fornye de - kansje uten hell - siden
de var å finne i bruktbutikken....
(jeg holdt på å gi opp - for stiftene satt grusomt godt fast
og en del lag var det å få fjernet )

 

Jeg er veldig utålmodig, men samtidig sta som et esel når
det gjelder...så her er resultatet så langt:)
Jeg må ha noen runder med pussemaskinen for å "slite" den ut litt
i hjørnene og ellers litt her og der:))
...........så er jeg litt i tvil om jeg skal male setet i hvitt og slitt:o))))
Tenke tenke tenke:))

 

Ellers i dag har jeg malt, saget, montert og hvitsprayet ting å tang...og mens
ting å tang ligger til tørk og mens jeg må tenke tenke, benytter jeg
anledningen til å kose meg med gamle og nye interiørblader...

Og plutselig fikk jeg en ide:))

Den nydelige notisboka på bilde over her er det Bente ( Loftkroken) 
som har laget - hun selger de i bloggbutikken hennes.
Jeg kjøpte noen av henne for en stund siden.
De andre har jeg gitt bort men denne ligger nå og pynter på stuebordet..

 

.... og er fylt med utklipp fra interiør-nettbutikker..
Da får jeg riktig adresse samtidig med fine bilder av det de har:)))
Før noterte jeg ned adressene for hånd, og da var det fort gjort
å miste lappen eller kansje ikke skjønne hva som sto skrevet hihihi
- skriver som ei kråke:)))

Vel vel, da er det fred`a igjen...
GOD HELG!!

6 kommentarer:

Laura Torgnesvik sa...

Mange prosjekt på gang ser jeg :) flinke flinke du! Jeg holder på og pakke til kjærestetur til Trondheim i morgen :) vi hadde 7 års bryllupsdag i august og nå tar vi en hotellweekend for å feire litt med shopping, restaurantbesøk og være litt turister :) Gleder meg masse! Fotoapparatet er med så det blir vel noen bilder etterhvert. Ønsker deg en kjempefin helg! Klem fra Laura

Lisbeth sa...

For en energi du har! Blir andpusten bare ved tanken jeg ;) Kos deg med prosjektene dine i helgen :) Klem

Lonni´s Verden sa...

Du er slet ikke til at stoppe :-) Dejligt når ideerne nærmest bobler over. Du er så god og inspirerende.
God lørdag til dig kære :-)
Klem Lonni

Hverdagsliv det gode liv sa...

Herlig med slike små prosjekter, morsomt når det blir slik man har tenkt etterhvert. Klem fra Nina

Guro Eriksen sa...

Ah, så kjempesmart å lime inn de utklippene fra interiør-butikkene! Dét skal jeg også gjøre tror jeg, for da er det jo så mye lettere å huske alle de som jeg ser i bladene :D

loftkroken sa...

Dette var super kos Janne :-):-)
Du er bare skjønn ♡

Klem Bente

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...