mandag 8. september 2014

Like bra brukt

 

Septemberutfordringen hos NIB er: Like bra brukt.
Jeg har en del bruktfunn fra Finn både her hjemme og på hytta, men det
som jeg kansje er mest fornøyd med er denne "tv benken ":)

 

Romslig og flott med plass til alt innen tvbokser inkl. en stor
 haug med ledninger:o)))
Vi har saget hull i bakveggen til ledningen som går til stikkontakten..

Dvd filmer og spill er det også god plass til og jeg har alt innen
fotoutstyr i det ene skapet
( objektiver, ekstern blits, fjernutløser, fotosekk, etc.)

 

Jeg tok mål av den største tvboksen og klikket meg inn på Finn:)
Og der var det bilde av en sjenk med alle riktige mål innvendig - youuhuuuuu:))

Den var brun og hadde 3 låsbare skap...så det første jeg gjorde var å male den hvit..
Så boret jeg hull gjennom låsemekanismen med metallbor
for å skru i nye knotter - nøkkelen som fulgte med har jeg hengt
på sølvhjertet på det ene skapet:)

 

Med dette herlige bruktfunnet fra Finn er jeg med i 
utfordringen hos Nib...
Flere bidrag kan du se HER - og gjerne være med om du har noe
som er - like bra brukt:))
 

4 kommentarer:

Man tager hva man haver sa...

Å den var kjempefin Janne. Ser du sier du boret gjennom låsen, går det an å få låst opp et skap også på den måten? Har to gamle skjenker som det ikke finnes nøkkel til, grusomt irriterende.

Klem fra Kari

Man tager hva man haver sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
fru. Lærum sa...

denne var du heldig med....men du gjør jo alt om til fantastiske møbler :-)

lykketil i utfordringen!

klem tone

Janne i Fagerlia sa...

Flott bidrag til konkurransen. Lekker kommende!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...