tirsdag 16. september 2014

Ny arbeidsbenk til hobbyrommet:)

 

Hei å hopp:)
Nå måtte jeg bare ta meg en pause fra alle mine krumspring og vise
dere noe av det jeg holder på med:)

Jeg trengte en ny arbeidsbenk til hobbyrommet....for når en har mer enn
en hobby, så trenger en plass til de viktigste iallefall:o))))
Benkeplaten som er 240 cm lang og 3 cm tykk hadde vi liggende
i vedskjulet..og jeg må si at det var på grensen til at jeg klarte å få 
lirket den ut (tung som fy )

Så skulle den sages på 196 cm (heldigvis hadde jeg kjøpt 2 stoler samme dag):)))
som jeg brukte til sagekrakk:)))

 

Før benkeplaten kom på plass har jeg skrudd fast noen "lister" rundt veggene som
den hviler på..
..så ble det skrudd fast noen jernvinkler til benkeplaten fra undersiden..
Veggen måtte sparkles og males da det så ut som om noen hadde
skytt med hagle der hihihi:)))

 

Når veggen og benkeplaten var ferdig hvitmalt - malte jeg stolene og
stiftet fast nytt trekk i setet:)
Tenkte å bruke venstre halvdel til alt innen servietter (decoupage) så her er
jeg i full gang med å sortere og ikke minst se hvor mye jeg har
av servietter...

 

I går sydde jeg forheng, så kan jeg skjule litt rot inn under:o))))
Har to symaskiner, så den ene som ikke er like mye i bruk som den andre
har jeg på denne benken..
De mest brukte serviettene fikk akkurat plass i skuffer og skap:)

 

Deilig å ha en gjemmeplass til ting å tang som ikke har en 
bestemt boplass:))))
Jeg er såååå fornøyd sålangt med hobbyrommet mitt...holder fremdeles
på for fullt - og det blir bare finere og finere:o)))

 

I dag fant jeg denne på Fretex:))
Den skal selvfølgelig bli hvit i løpet av kvelden...og den skal jeg ha ved
det store arbeidsbordet som også er blitt hvitmalt:)))

Mange smarte løsninger og ideer dukker opp når en holder på, så det
skal dere få se neste gang...
bl.a. en knalltøff oppslagstavle:o)))

HA EN FIN FIN KVELD DERE !!

8 kommentarer:

Inspirasjon fra Elin sa...

takk for fin ide skal til å pusse opp hobbyrommet og ekke helt sikker på hvordan arbeidsbord løsning jeg skal gå for

Haldis sa...

Dette vart veldig fint! Kreativ dame:) kjekt å sjå kva du lagar, mange ideer å hente.

Edny sine puslerier sa...

Så kjekt å få utnytte hele plassen! Du pusser opp så alt blir så fint og delikat. Det må være deilig å skape i slikt et rom:)

angie sa...

wow, der hobbyraum sieht super aus, ich mag den weißen vorhang!!! liebe grüße von angie aus deutschland

Romantikk-takk. sa...

Så utrolig kreativ og flink dame du er. Alltid flotte innlegg fra deg, kjempefint rom du har laget. :)
Ha en fin dag.
Klem Mette.

Guro Eriksen sa...

Kjente jeg ble veldig misunnelig på den der hobbykroken din. Sånn vil jeg også ha! Hihi... :)

Lisbeth sa...

Det må jeg si - her blir det skikkelig fint!! Godt å ha en plass å trekke seg tilbake til med alt pusleriet ;)

Gunn sa...

Misunner deg det flotte hobbyrommet:-)Vil også ha sånt:-)
Ha en fin kveld:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...