mandag 1. september 2014

Prosjekt: garderobeskap i yttergangen.........

 

Ble plutselig borte noen dager fra bloggen.........Vi har vært på hytta
siden torsdag og der er vi helt uten internett - så nå har jeg mye å ta igjen:o))

Vel, før vi reiste begynte jeg et stort prosjekt ang. garderobeskapet 
i yttergangen...
Alt av klær, sko, rot og enda mere rot ble fjernet...
Er liksom bedre å se hvordan det skal bli når det er et "blankt ark":)

 

Garderobeskapet har kun hattehylle øverst - ellers er det bare stang til å 
henge klærne......
Mannen hadde skapet til venstre før og jeg skjønner fremdeles
ikke hvordan han fikk plass til alt...
Jeg hadde de andre to:o))))
 
Etter å ha sortert i haugen med klær, sko, vesker, luer og caps, fant jeg
ut at jeg skulle overta venstredøra:))))

Og da lagde jeg først ei skohylle som går innover til lave sko
av to terrassebord på 50cm og knekter..
Sjekket først om det gikk å ha støvletter nederst som da vil gå over
skohylla:)
Så lagde jeg ei stor hylle over - til store vesker:))

 

Jeg har vært tom for maling, men på hytta sto 3 liter og ventet på meg:)))
så i dag ble skohylla hvit:)
En hvit voksduk med litt sølvskimmer i ble stiftet fast på hylla over:o)
Lyset til venstre er fra Ikea og har en sensorføler på, så når jeg
åpner døra - går lyset på:))

 

Mannen har sinnsykt mye klær........arbeidsklær, så her ble "skohylla"
til buksehylle:)))
Hverdags-skoene har han på skohylla ute i gangen som jeg 
lagde her om dagen :) så her er det bare et par støvler og vintersko...

 

Vell, slik ser det ut i skrivende stund:o))
8 par bukser ligger på hylla i to stabler og flere ligger på vent:) 

Tror han har et slags system på arbeidstøyet sitt - som at noe
er til hverdagsbruk, noe til jobbebruk og noe til hyttebruk:)))) men han
får sortere resten selv en vakker dag:)

Jeg ble iallefall veldig fornøyd både med skohylle, hyller og ikke
minst sortering og rydding av hele skapet:o))

Neste store prosjekt tror jeg blir soverommet 
og skapene der....huff og huff:o)))

Ha en fin fin kveld dere!

1 kommentar:

Guro Eriksen sa...

Så smarte løsninger på skapet :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...