søndag 12. oktober 2014

Et klikk og bloggen slettes...men ikke kreativiteten:o))))

 

Hei og hoppsann:))

Ingen dramatikk pågang her, men etter å ha tenkt en stund har jeg kommet
frem til å rett og slett slette fotobloggen:o))
Kreativ som jeg er - blir det ikke tid til å oppdatere den...selv om jeg tar
mange bilder:) 
Jeg kan jo være ganske kreativ med bildene jeg tar og har tatt - gikk nettopp
gjennom gamle fotomapper på maskinen, og da dukket det opp mye gøy:)))
Bilde over tok jeg for et par år siden..og i dag ble bilde overført 
til lerret:))

 

Er langt fra ferdig med det....men er godt i gang;o)))

 

Har vært en del nede på hobbyrommet i dag også:)))
Det er så deilig å ha et sted der alt står klar til bruk...og etter jeg fikk
sortert, kastet og gitt bort, så er det enklere å holde det ryddig, da alle
ting å tang har sin faste plass:)))

 

Kreativ med foto ja:)))
Dette bilde er tatt i fart en vakker dag i 2009 på vei til Radiumhospitalet...
Tror det er Høvik kirke (er veldig usikker) den ligger iallefall
godt synlig fra E18..

 

En annen morsom måte å lage bilde på:)))
Elsker gode ord, sitat eller ordtak spesiellt om en har riktig bilde
å sette teksten på:o))))

ØNSKER ALLE SOM ER INNOM EN NYDELIG UKE !
 

7 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Nå ble jeg nesten redd for at du skulle forsvinne fra bloggverden!! Men etter å ha lest er jeg lettet, og vet at du fremdeles vil dele dine kreative krumspring med oss;) Jeg blir glad bare jeg ser overskriften på et nytt innlegg fra deg. Takk for all den inspirasjonen du gir! Og for noen flotte og kreative bilder du har! Det øverste er på en pose-pose jeg kjøpte av deg;) Ha ei fin og kreativ uke. Klem

Mira sa...

Du må ikkje skremme meg sånn!
Liker bloggen din så godt. Du lager så mye fint, og inspirerer.
Kjempeflott hobbyrom du har .

Ha ein fin dag.
Klem,

Guro Eriksen sa...

Bare du for all del ikke sletter denne bloggen! :)

Anonym sa...


Hei.
Åh, der gav du meg en "støkk" .Trodde du hadde tenkt å slutte å blogge, og du med alle dine smarte ideer. Heldigvis var det ikke sånn. Er ofte innom bloggen din , like spent hver gang på hva du har funnet på siden sist. Din kreativitet er inspirerende . Du har en flott blogg.
Ønsker deg en fin kveld.
Hilsen Irene.

loftkroken sa...

Phuuu,nå ble jeg lettet <3
Du er super spennende å følge og jeg blri inspirert hver gang :)))))

Liker så godt arbeids plassen din, fine disse skuffene dine til oppbevaring :)

Ha en kreativ uke!

Klem klem

♥ Stines hverdag sa...

Det er ikke alltid så lett å få tid til alt man har lyst til, så da man prioritere.

Så fint hvitveisbilde! Spesielt med den fine teksten :-)

Ha en fin dag!!

Refleksjon på livsvegen sa...

Så bra du ikkje slettar denne bloggen!
Virkeleg kreativ du!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...