fredag 31. oktober 2014

God helg!!!!

 

Endelig helg igjen:)))

Jeg har de siste dager vært litt fraværende her på bloggen og det skyldes
litt (mye) arbeid ang. nettbutikken jeg skal starte "plutselig":)

Jeg har også lovet dere en liten giveaway for en stund siden...så nå
 har jeg endelig fått summet meg:)

Det som dere kan vinne er:
Poseholder
Lyspose
2 lystrekk
og en lavendelpose.
(skikkelig hjemmelagde ting hihi:)

Jeg  vet det er veldig mange uten blogg som er innom her..så derfor
gjør jeg det likt for alle ved at det blir
3 lodd på hver:)

Dere som ikke har blogg må gjøre dere til kjenne med et navn 
under "anonym" hvis dere kvier dere med å skrive ned mailadressen..
( og helst et navn som ingen andre har:))

Jeg trekker ut en heldig vinner 11.november.

 

Slik ser en av sidene ut i nettbutikken:o)))
Håper den blir bra og enkel i bruk for nye og "gamle" kunder:)
Blir veldig spennende..

Vel vel..da får dere som har lyst til å være med på giveawayen legge
igjen en kommentar..så ordner jeg resten:o)))

GOD HELG!!!!

38 kommentarer:

Hverdagsliv det gode liv sa...

Jeg vil veldig gjerne være med :) Så gøy at du skal gå over til nettbutikk. Skjønner at det blir noe annerledes enn bloggbutikk :o) Masse lykke til!

Gunn sa...

Hei på deg, jeg vil gjerne være med:-)Du lager så mye fint,lykke til med nettbutikken.
Ha rn fin helg:-)

angie sa...

sehr schöne bilder!!! liebe grüße von angie

Anonym sa...

Hei! Giweaway er gøy! Ønsker deg tillyke m "ny" butikk! Jeg synes det alltid er morro å se dine nye innlegg! Kreativ og superflink! Mvh Lisbethkri69@gmail.com

Juliann sa...

Hei. Du lager masse lekkert, og inspirerende å sjå innleggene dine.
Mvh juli.ann@hotmail.com

Anonym sa...

Hei! Vil gjerne være med på giveaway, særlig etter at jeg mottok noen av de fine produktene du lager :) Gleder meg til nettbutikken!

Anonym sa...

Klart jeg vil være med på giveaway :)
Lykke til med nettbutikken :)
Mvh ingerlise_R_@hotmail.com

Inspirasjon fra Elin sa...

Selvsagt vil jeg være med:)
Hilsen Elin

Tine Lauesen sa...

Lykke til med flott nettbutikk ..
Jeg vil være med på din flotte giveaway ...du gleder mange med de vakre tingene du lager ...

Tine .

Anonym sa...

Hei! Vil gjerne være med på din flotte give away! Mange fine ting å vinne;) Lykke til med ny nettbutikk! mvh. Turid.grubben@gmail.com

Elis lille rede sa...

Hei, Janne! Klabert at jeg vil være med å prøve lykken på de kjempefine tingene du lager. Klem fra Eli:)

Birgitte sa...

Lykke til med nettbutikk! Jeg blir veldig gjerne med på giveaway :)

Mellom Himmel og Jordbær sa...

Blir gjerne med på dette, flotte hjemmelagede ting :)
Ønsker deg en flott helg!
Anette

Mira sa...

Du lager mye fint.
Så vil gjerne være med på give away.

Lykke til med nettbutikken!
Ha ein fin helg.

Klem,

Laura Torgnesvik sa...

Hei Janne :)
Så bra at du er i gang med nettbutikk! YES!! dette blir bra :)
Jeg vil meget gjerne bli med på din fine giveaway. Krysser fingre og tær!
God helg til deg og dine
klem fra Laura

Guro Eriksen sa...

Ja, takk, veldig gjerne! Du lager jo så mye fint!!! :)

Ha en god helg, Janne!

Janne i Fagerlia sa...

Vil gjerne være med i trekningen. Samtidig vil jeg ønske lykke til med nettbutikken!

Caroline sa...

Du lager de flotteste ting!
Vil gjerne være med i trekningen på din give away:)

Klem Caroline

Ela sa...

Gratulerer med nettbutikk, kommer nok til å bestille noe der også ja😃❤️

Anonym sa...

Hei ! Lykke til med ny nettbutikk ! Deb blir nok bra. Er stadig innom bloggen din. Vil veldig gjerne være med i trekningen din. Hilsen Janne i Hakadal

Lisbeth sa...

Klart jeg vil være med på give away! Masse lykke til med ny nettbutikk :)

Edny sine puslerier sa...

Jeg ønsker i alle fall å være med i trekningen av din nydelige ting. Og jeg ønsker at nettbutikken din skal gå så det suser;)

Refleksjon på livsvegen sa...

Gratulerer med nettbutikken!

Vil gjerne vere med på denne trekninga.

Mvh Sigrid

Christine Seljelid sa...

Så kjekt med hjemmelagd give away =)
Jeg blir gjerne med i trekningen.

Fin-fin søndag til deg.
Klem fra Christine

Camilla sa...

Jeg vil gjerne være med for jeg har veldig bruk posepose for nå flyter det snart over her. Ellers lager du jo så mye fint at jeg ville vært med uansett. Lykke til med nettbutikken!
Hilsen Camilla i Harstad

Anonym sa...

Klart jeg vil være med på give away hos deg.
Lykke til med din nye nettbutikk.
Hilsen Irene i Harstad.

Haldis sa...

Hei. Eg vil gjerne vere med, du lagar mykje fint. Eg finn mange tips på bloggen din. Sidan det skal trekkast på min dag reknar eg med å vere heldig vinnar:)

Bestemors gamle laken sa...

Jeg er med:)
Lykke til med nettbutikken.

Klem, Gerd Kr.

Anonym sa...

Hei :)) alltid like koselig å se alt det fine du lager.. Du er super flink.. Lykke til med ny nettbutikk :)) med vennlig hilsen Siv Monika Sav.

Anonym sa...

Hei,
Det hadde vært så gøy å vinne noe av det du har laget:)
Du er en stor inspirasjon!
Mvh Hanne@naba.no

Anonym sa...

Hei :O)
er ikke ofte jeg hiver meg på slikt, men nå må jeg gjøre et forsøk, for dette så forlokkende ut.
Mvh: synnove.flathe (alfakrull)gmail.com

Mandelhjärta sa...

Så koselig give away! :)
Jeg blir gjerne med i trekningen.
Ønsker deg lykke til med nettbutikken - så spennende! :)
Ha en fin novemberdag! :)

Kristin sa...

Veldig fin give away!! :) Du er utrolig dyktig og kreativ.

Anne sa...

Så klart jeg vil bli med !!!!

Du lager jo bare de skjønneste ting .. Ønske ..ønske ..
Klem Anne

Anonym sa...

Så kjekt! Jeg vil også være med i trekninga:)
ingeborg.naess@live.no

Lenes blogg sa...

Flott gave. vil gjerne bli med på giveawayen :)

Anonym sa...

Hei Janne.
Jeg krysser fingrene og hiver meg på din giveAway. Du lager så mye flott. Ha en fin dag.
Hilsen linda.pedersen79@hotmail.com

Vigdis Elisabeth Lindhjem sa...

Hei! :)
Nå har jeg vært å kikket i den nye nettbutikken din! Du lager såå mye fint ! Er så fornøyd med det jeg tidligere har kjøpt av deg!
Håper de julestrømpene i lin kommer i nettbutikken?
Vil gjerne være med på giveaway selvfølgelig!
Fin dag ønskes! Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...