fredag 10. oktober 2014

Hylleknekt = lampe og klokke på et lerret:)))

 

I dag fikk jeg hengt opp ei ny lampe på hobbyrommet....:))
Den laget jeg rett og slett så enkel som det kan gå an.o))) En hylleknekt
og en ferdig lampeledning med holder, bryter og støpsel..

Hadde først tenkt å klippe av ledningen og tre den gjennom hullet i hylleknekten
men det enkle funker like bra i dette tilfelle, så jeg sveiv ledningen bare rundt
og rundt og rundt:o))))

 

Kunne jo hatt ei finere lyspære, men man tar hva man har:)

 

Nå henger den på veggen over "pakkedisken" og endelig et godt
arbeids-skrive-leselys:o))))

 

Ble så bra atte:o)))

 

Har også laget ei veggklokke på et lerret i dag;)
Når jeg sitter på hobbyrommet.......så betyr tiden ingenting hihiihi:)))
Men kan jo være greit å vite hva klokka er også:)

Urverket er montert på et lerret med ramme i str. 20 x 20 cm.
Motivet er fra en serviett (decoupage)
blondekant rundt og til slutt ble det "slengt" på noen tall i kroken:o)))

Vel vel, så var det fre`da igjen...
ØNSKER ALLE SOM ER INNOM EN SUPER DUPER FLOTT HELG !!
 

4 kommentarer:

Mellom Himmel og Jordbær sa...

Du tar pusten fra hvem som helst med dine kreative krumspring :) Det er så kjekt å besøke bloggen din :)
Ønsker deg en flott helg!
Klem fra Anette

angie sa...

danke für die schönen bilder und liebe grüße von angie aus deutschland

Anonym sa...

Riktig god helg til deg og,kreative Janne! mormor

Lisbeth sa...

Hobbyrommet ditt er vel verdt et besøk tror jeg :) Ideene står i kø når jeg titter inn hos deg! Synd jeg ikke har noe ledig rom ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...