fredag 24. oktober 2014

Lavendel og lysposer

 

Hei å hopp igjen:)))

Her går produksjonen for fullt på hobbyrommet....
I natt lagde jeg 10 nye lavendelposer, og de ble så nusselige atte:o)
Lavendel lukter veldig godt i små doser:))) så jeg var rask på labben med
å få pakket de i plast når de var ferdige..

 

Etter nattarbeidet ble det en litt sløv dag her i heimen:o)))
Men i kveld slo jeg til med 9 nye lysposer:))
Her er alt klippet og klart for symaskinen...
Serviettene er først limt på en bomullsbit med decoupagelim for tekstil..
Så klipper jeg to stykker til i bomullstoff og syr det hele sammen:)
Har motiv på begge sider..

 

Når de kommer ut av maskinen ser de slik ut.o)
- og da er det bare siste finpussen igjen...Jeg liker best det enkle, så 
disse fikk blondebånd og ei lita pyntesløyfe i sateng:)
Det ferdige resultatet kan du se i bloggbutikken min:o))

Ellers har jeg "sittet på gjerde" noen dager:)))
Men nå har jeg bestemt meg for å åpne/ lage ordentlig nettbutikk:o))
Tror det vil bli bedre og enklere for alle parter, men det gjenstår
jo å se da:))

Da var det plutselig fredag igjen og jeg vil ønske dere
alle en super duper flott helg!!

3 kommentarer:

angie sa...

danke für die tollen bilder, einen schönen freitag wünscht angie aus deutschland

Ruths datter sa...

Veldig fine.
god helg til deg

Den kreative kroken sa...

Hei, Janne!
De posene er kjempefine. Kjøper du ferdig tørket lavendel? Eller er det egendyrket som du tørker selv?

Klem Sølvi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...