onsdag 1. oktober 2014

Mitt hobbyrom.......

 

Endelig er det blitt skikkelig system i rotet på hobbyrommet;o))
Ja, for rot må en ha:))

Den nye arbeidsbenken (til høyre) gjorde susen...så nå har jeg arbeidsplass
med stol til alle mine gjøremål..

 

Det er så deilig at alt har sin plass - før måtte jeg rydde bort for hver gang
jeg skulle male, sy, klippe eller lime noe:o))
Nå står alt klar til bruk.

 

Rommet har også blitt lysere de siste dagene...dvs alt av fargesprakende
ting har jeg gjemt unna ( i system inni garderobeskapet) :)))
og i kurver under det store arbeidsbordet..

 

Har også malt kurver, hyller, esker, lamper og bord i hvitt :o))))

 

Det store arbeidsbordet har 4 reoler til bein...da får jeg samtidig god
plass til å oppbevare ting å tang:)
" Søppelbøtta" på hjørnet har jeg to stk av og de var jeg så heldige å få
til kr 1,- pr. stk. på Netthandelen:))
Det blir ikke så mye søppel akkurat, men en del avklipp...

Jeg er dårlig på å bruke opp stoffrester, så i dag har jeg vært sååååå
flink å se i gjennom alle i kurven på gulvet her, og klippet de opp til nye
prosjekter:))

 

Har laget til merkelapper på kurvene med navn på innholdet - eller
hva det skal bli når det blir stort:o)))
Skrev en fuskelapp med størrelser på div ting, og med den super gode
ideen til mannen med å lime på målbåndet på bordet, gikk 
det veldig fort:o)

 

Litt småting innen maling gjenstår...bl.a den store runde esken på skapet..
den har fått 1 strøk maling, men må nok ha et par til.)

 

Jeg har et lite rom ved siden av hobbyrommet...her hadde jeg
maling, lerret og bilder før......nå har bloggbutikken min flyttet inn her:o))
Har laget to nye hyller av noen plankebiter som er hvitmalt...så har jeg
hengt opp 3 "garderobestenger" av beverpinner..1 fra taket og ned og
de andre to henger i krok under hyllene:)

 

Vell, nå kan egentlig høsten bare komme, for nå har jeg et koselig
sted å "gjemme" meg bort på om været skulle bli for ille:o)))

Jeg prøvde meg forresten på elgprøven i dag i VG...svarte på 10 spørsmål
og når det var gjort fikk jeg beskjed
om at jeg heller burde dra på bærtur:o)))))

Prøvde en gang til...........og da fikk jeg 7 av 10 riktige
( Ikke lett å se forskjell )
Elg er elg vil jeg si:o)))

ØNSKER DERE ALLE EN FLOTT UKE  !!
 

4 kommentarer:

Bestemors gamle laken sa...

Du har det fineste hobbyrommet jeg vet - så organisert og ryddig.
Sukkertøy for øyet å titte inn der hos deg:)

Kjekt med masse benk og bordplass, og det limte målebåndet var kanon smart!

Skjønner godt at du koser deg og at idéene blomstrer.

Ha en fin kreativ dag flotte Janne.

Klem, Gerd Kr.

Furulunden sa...

Makan!! Rene utstillingsrommet!! Fenomenalistisk spør du meg!! Jeg har mer før, underveis og etter i hagen jeg da!! Mette

Inspirasjon fra Elin sa...

Dæven for et stor, fint og ryddig hobbyrom. Dette var inspirerende å se.
Mitt hobbyrom har jeg jobbet på i dag. malt og laget egen benk etter din ide:)
Har malt ett praktisk skap som jeg skal innrede i morgen. Må få opp noen hyller også for å være sikker på å få plass til alt.

Yvonne Wallace sa...

Er ganske misunnelig på det hobbyrommet ditt :) Det er utrolig fint, og hvis du alltid har det så ryddig er jeg imponert! Helt flott er det :) Hilsen Yvonne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...