onsdag 22. oktober 2014

Ulv, skilt og perler.....

 

Hei å hopp.......ja, her er det en salig blanding med kreativitet:o))

Det siste jeg holder på med (ligger fremdeles til tørk ) er dette bilde over her..
Bilde tok jeg i september 2009 av en avblomstret lupin og hadde det
veldig moro etterpå i redigeringsprogrammet:o))

Når bilde var ferdig behandlet måtte jeg jo ha denne herlige teksten på:)

 

Så har jeg laget skilt til den store gullmedalje:))))
Mannen var så snill å sage opp alle delene....så malte jeg de hvite og 
overførte teksten på med spesiallim..
Boret så hull for hamptau til oppheng..
Til slutt et par omganger med klar lakk:)

 

I går hentet jeg en stor kasse med hobbydill på posten....
I den var det mest stempler, sjablonger, litt stoffbiter og mange perler:))))
Prøvde å lage en kleshenger....og den ble jo grei:))
Men det tok litt tid å tre på alle perlene, så det blir nok en stund til neste gang.
Brukte en ganske tykk ståltråd til dette men som var grei å forme samtidig:))

 

I dag har jeg sydd 2 puter med ulvemotiv:)
Planen var å sy en del når jeg først satt der...men så har jeg glemt å kjøpe
inn glidelåser...
Har bare 2 igjen, så et par ulveputer til blir det nok til kvelds:)))

 

Her har jeg printet ut en kakeoppskrift speilvendt og er klar for å overføres
til nye plankebiter:)))
Restestoff fra ulven skal bli til små duftputer:))

Moro å holde på med alt mulig i grunn:o))
Mens noe ligger til tørk et sted, syr jeg litt et annet sted:)
og klipper og limer et tredje sted:o))

Vel vel, :)

ØNSKER ALLE SOM ER INNOM EN FIN DAG !!
 

9 kommentarer:

Lonni´s Verden sa...

Så utrolig fine de pudene var. Men alt hvad du laver plejer at blive så fint :-)

Man tager hva man haver sa...

Herlig Janne, du er jo bare høyt og lavt du, helt utrolig for en energi og virkelyst. Sender du litt av det hitover? Som Lonni sier, alt du lager blir jo fint.

Stor klem fra Kari

Christine Seljelid sa...

Så masse flott du lager!!

Ønsker deg en flott og kreativ torsdag.
Klem fra Christine

Anonym sa...

Hei Janne! Jeg er en flittig leser av din blogg, og imponeres hele tiden over hvor kreativ du er! Helt fantastisk! Jeg har skaffet meg en laserskriver, for å kunne overføre bilder og skrift på div materialer. Du har tidligere skrevet at du bruker et program som heter fotoscape.. Dette har jeg lastet ned. Men lurer på hvordan du gjør det? Hvordan du bruker programmet? Er det mulig å få svar på det? Hilsen Ingeborg.

angie sa...

tolle bilder, wunderschöne dekoration, liebe grüße und einen schönen donnerstag wünscht angie

Janne sa...

Hei Ingeborg!
Har du en mail adr.?
Lettere å forklare der tror jeg:)

Bestemors gamle laken sa...

Mange hærlige prosjekter på gang:)

De ulveputene var bare lækre.

Ha en fin kveld.

Klem, Gerd Kr.

loftkroken sa...

Woow, for en produksjon :D Flika
De skiltene likte jeg, mega fine <3


Klems

Anonym sa...

Jeg tar kontakt med deg via mailadressa di:) Mvh Ingeborg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...