tirsdag 11. november 2014

Da har jeg trukket ut en vinner på min give away:))

 

Hei å hoppsann:)

Nå har jeg foretatt loddtrekningen ved hjelp av random....
38 stk var med og alle fikk 3 stk lodd hver......og den heldige med
loddnr. 24 ble:

Elin med bloggen inspirasjon fra Elin.
Hun fikk lodd nr 22,23 og 24:)
Gratulerer masse til deg Elin!

Det blir snart en ny give away her.....så det er bare å følge med:o))

 

I går sydde jeg meg en pute av "imitert kuskinn".....Det er vel egentlig et
gulvteppe siden det hadde antiskli under, men jeg ville prøve:)))

Baksiden fikk dobbel fleece - bare sånn for å gjøre syprosessen
ekstra vanskelig:))
Putetrekket fikk også en glidelås nederst, så den kan brukes 
på begge sider:)
Jeg har en del "stoff" til, så nå tenker og tenker jeg på om jeg skal sy flere
for salg...

 

Men..........det blir iallefall ikke i dag..for nå er jeg godt i gang med å lage
vimpelrekker av linstoff:))
Her om dagen fikk jeg en ny datamaskin av mannen..med en skjerm
på 24":o))) så nå har min lille gamle bærbare flyttet ned
på hobbyrommet:))
- greit å være tilgjengelig både her og der:o))

HA EN FIN DAG DERE!
Her skinner sola litt i ny og ne:)))

4 kommentarer:

angie sa...

danke für die bilder und inspirationen!!! iebe grüße von angie aus deutschland und einen schönen dienstag

Inspirasjon fra Elin sa...

oooho nå var jeg heldig :)

Jeg synes den kuputa var kul jeg :)
Vimpler har jeg også laget, men til barnerommet i pastell farger :)

Kos deg på hobbyrommet.

loftkroken sa...

Heldig vinner :)

Refleksjon på livsvegen sa...

Heldig den som vinn det du lagar!
Du er så herleg kreativ :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...