lørdag 15. november 2014

Et par tips og et par nye ting i nettbutikken:))

 

Hei og god lørdag!!

I det siste har jeg jobbet mye med pels - langhåret...
Og når en "vrir og vrenger" en del ganger på pelsen blir den fort "klumpete"..
Et lurt tips for å få den som "ny" er å gre den med en hundebørste eller kam:)

 

Et annet lurt tips når en skal klippe av en remse av langhåret pels er å klippe
helt inn til "svora", da unngår du å klippe i stykker de nederste pelshårene:)

 

Her i sør regner det oppover for tida, skikkelig ufyselig ute, så da er det
deilig at jeg har mitt "arbeid" i heimen (hobbyrommet) ;o)))

Et par nye ting ble lagt ut i nettbutikken i dag...
Putetrekk i fleece finner du HER og strikket julestrømpe finner du HER.

I dag er det 1 uke siden nettbutikken min åpnet og jeg må si meg
fornøyd sålangt:)
Var jo veldig spent på "automatikken" men det ser ut til å funke greit:)
Sønnen i huset har vært til utrolig stor hjelp - ordner alt det tekniske, og
viser meg " trinn for trinn":)
Men nå jobber han 100% om ikke mere, så jeg prøver å unngå å  mase på han -
men må jeg så må jeg - jeg fòrer han bare med litt god middag når
han kommer hjem, så da går det greit:o))

ØNSKER ALLE SOM ER INNOM EN GOD HELG !

3 kommentarer:

Guro Eriksen sa...

Så bra at du kan få hjelp til at det tekniske av sønnen din, jeg fikk også god hjelp av mannen min til akkurat den biten.
Tror kanskje at vi "kreative damer" muligens ikke er fullt så flinke på alt det som heter "teknikk"? Sånn er det ihvertfall for meg, hihi... ;)

Ha en fortsatt fin (inne)kveld -og helg! :)

angie sa...

danke für die bilder und inspirationen, einen schönen abend wünscht angie aus deutschland

Bestemors gamle laken sa...

Så bra at du er fornøyd med nettbutikken din :)
Alltid litt skummelt med nye ting, men man blir stort sett overrasket hvor bra det blir.

Godt å ha litt teknisk hjelp i bakhand, her er det også barna som må hjelpe til når jeg plages.

Masse fint inne hos deg - du er så flink og kreativ.

En fin søndag ønsker jeg deg.

Klem, Gerd Kr.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...