lørdag 8. november 2014

Ny nettbutikk!!

http://jannesshop.no/ 

Da har jeg den glede av å erklære nettbutikken min som åpen:))
Navnet er jannesshop.no nesten likt som før, bare nå er det dott no bak:o))

OPPDATERING 12/11 - 15
NY BLOGGBUTIKK ÅPNET I DAG

Håper det vil fungere bra og ta gjerne turen innom for en liten titt:))
Det blir stadig lagt til nye varer der...
...og i min nye nettbutikk har jeg valgt å ha fri frakt!

 

I helga har jeg sydd en del av disse stofftrekkene i lin som passer til
de fleste størrelser på glass...........
Neste "produksjon" blir julesokker i lin...)

 

Klippet og klart:)
Tror jeg må ha på litt bling bling også:o)))

Vel vel, da er det bare å ønske dere velkommen inn til
janne`s shop og selvfølgelig et ønske om en 
GOD HELG!!

8 kommentarer:

Guro Eriksen sa...

Så gøy! Gratulerer med ny nettbutikk!!! :D

Dit skal jeg ta turen innom nå og kikke litt :)

Ha en god helg, og lykke til med butikken!

angie sa...

danke für die inspirationen und ein schönes wochenende wünscht angie aus deutschland

Edny sine puslerier sa...

Nettbutikken din ble kjempefin! Lykke til med salget;)

Har en drøm sa...

Så gøy da!
Gratulerer :))

Ha en fin kveld!

Refleksjon på livsvegen sa...

Så flott nettbutikk!

Gratulere :-)

God helg!

Bestemors gamle laken sa...

GRATULERER med ny flott butikk:)

Lykke til med salget.

Klem, Gerd Kr.

Yvonne - Hekleting & Tang sa...

Gratulerer med den nye fine nettbutikken :D

h.espe sa...

Gratulerer med nettbutikken, nå iler jeg inn og ser :)
Ha en kreativ og flott uke videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...