søndag 7. desember 2014

Da har jeg trukket ut en vinner på give-awayen:))

 

Ja, da er vinneren trukket ut, og den som vant hadde 3 lodd med
nr. 9, 10, 11 og vinnerloddet var nr 9.
Og den som får det du ser på bildet over her er

GRATULERER SØLVI!!
( send meg adressen din så skal jeg få sendt dette til deg)
 
Jeg hadde god hjelp av Random til å trekke ut en, og det er like spennende
hver gang:))
Ser i oversikten at jeg har 997 innlegg siden jeg startet, så når jeg
en vakker dag skriver innlegg nr 1000, så må jeg ha en ny
gi bort tror jeg:o)
Er jo sååå gøy atte:))

Ønsker dere alle en fin 2.søndag i advent!

3 kommentarer:

Den kreative kroken sa...

Åååååååå tusen takk, Janne :-) Nå ble jeg kjempeglad. Jippi!! Tusen takk :-) Sender deg adressen min på mail. Klem fra Sølvi

Edny sine puslerier sa...

Gratulerer til Sølvi! Og takk til deg, for nå fant jeg en ny blogg jeg vil følge;) Du har så fine give-away-er. Nyt desemberdagene!

loftkroken sa...

Hihi

Da har jeg akkurat handlet hos deg ;)

Klem på krem

Bente

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...