tirsdag 2. desember 2014

Kreativ natt:))))))

 

I natt tok det nesten helt av på hobbyrommet mitt hihihi - først sydde
jeg 6 putetrekk.......så fikk jeg en ide som MÅTTE testes ut..
Og det er denne lyslykta på bilde over..
Den er laget av servietter og den ble sååååå fin atte:o))

 

Motivene hadde jeg liggende ferdig limt på tekstil, så det var bare
å mekke det sammen:))
Nr.2 ble den til høyre - måtte prøve dette motivet også......og nr 3 til venstre
fikk til slutt en blondekant rundt..

 

Jeg synes den ble så koselig, så planen videre er å lage opp noen stk
til nettbutikken :))
- og satse på at det er flere som liker dette:))

 

Den fikk også en god og stødig bunn:)
- så egentlig kan en bruke den til andre ting også, siden den kan stå
av seg selv:)
Men men...nå er det nok mange som venter i spenning på hva jeg har
stelt til i min give-away som jeg lovet dere i går...så her
ser dere hva dere kan vinne:))

 

Wallsticers
gavepose i stoff
lysglass
pyntehjerte
lavendelpose
og en stor julestrømpe

Dere får 1 lodd for kommentar
1 lodd om dere er eller blir følger av bloggen
1 lodd for link til giveawayen

Alle kan være med - om du ikke har blogg så skriver du bare
et eller annet navn under "anonym"slik at jeg kan finne deg igjen:)
Og husk å skriv hvor mange lodd du vil ha:)

 

Jeg trekker ut en av dere på søndag 7.12 kl 12.07 :o)))))

HA EN FLOTT TIRSDAG!

25 kommentarer:

Maite Echevarria sa...

Hola, acabo de descubrir tu blog ,haces unos trabajos preciosos, me hago seguidora de tu blog y te dejo la dirección del mio por si te apetece seguirme.SALUDOS
maitedecopart.blogspot.com.es

Mira sa...

Så snill du er da.
Håper på flaks med 2 lodd.
Ønsker deg ei fin førjulstid.

Klem,

Bestemors gamle laken sa...

Så masse fint du lager :)

Håper på litt vinnerlykke,
2 lodd til meg.

Ha en fin kveld.

Klem, Gerd Kr.

Anonym sa...

Fytti katta så mye fint du har laget til denne giwe away ..Klart jg vil være med ..
Har 2 lodd jeg .
Ha en flott kreativ advents tid Janne! klem fra Tine Lauesen

Anonym sa...

Hei.
Ingen tvil her , jeg vil selvsagt være med. Tar et lodd og krysser fingrer og tær for at det er et vinnerlodd.
Ha en fin kveld.
Hilsen Irene.

Den kreative kroken sa...

Hei!
Jeg tar herved 3 stk lodd :-) Og jeg venter i spenning.

Klem fra Sølvi

Birgitte sa...

For en produktiv natt! Mye fint, som alltid! Og giveawayen din var skikkelig fin - jeg deltar gjerne med 2 lodd:)

Anonym sa...

Du er bare helt fantastisk flink! Jeg deltar veldig gjerne i giveawayen med 1 lodd :-)
Mvh Inger Lise

Anonym sa...

Hei! Det er så morro å følge m på bloggen din, for så kreativ du er! Du er flink! Jeg blir gjerne m på giveawayen m 1 lodd! God adventstid! Mvh Lisbethkri69@gmail.com

Inspirert sa...

Du er så flink! Og så fine premier! Jeg tar 3 lodd. Ønsker deg en koselig førjulstid. Therese

Luna sa...

Unos trabajos encantadores, qué romántico!!
Besitosss!!

Anonym sa...

He. Jeg vil gjerne være med jeg. Du har en sånn koselig blogg jeg er innom flere ganger i uka og tingene du lager er kjempefine. Takk for at du deler.
Hilsen Camilla i Harstad

Trollstubben foto sa...

Bærre lekkert.
Grattis med dagen som var i går Janne.
Virkelig masse fint du har.
Ønsker deg en fin førjulstid.
Masse h fra K

Mona sa...

Prøver lykken med to lodd (følger og kommentar). :) Ha en herlig adventstid.

Mandelhjärta sa...

Så koselig da! Jeg blir gjerne med i trekningen. ;) Og gratulerer med dagen på etterskudd!
Deltar med 3 lodd.
God kveld! :)

Lisbeth sa...

Jeg er gjerne med! Tar to lodd :)

Drøm ditt liv,lev din drøm sa...

Jatakk jeg blir med å tar 3 lodd.
Nydelig premie.
Dette hadde gjordt seg å vunnet.
God desemberkveld

Christine Seljelid sa...

Så mye flott Janne!
Gleder meg til trekning, og håper at ett av mine 3 lodd er vinnerloddet ;)

Klem fra Christine

Anonym sa...

Hei Janne.
Gratulerer med dagen som var. Tar gjerne 1 lodd jeg, og ønsker deg samtidig en fin jul. Hilsen fra Janne i Hakadal.

Anne sa...

Jeg vil så klart bli med !'
Herlighet så mye fint !
2 lodd og krysser fingrene .
klem Anne

Lisbet sa...

Klart jeg blir med! Tar 3 lodd jeg. Som følger og link til give aweyen i min blogg og kommentar.

Altid spennende når du har nye innlegg i bloggen.

Edny sine puslerier sa...

Oj, oj, jeg skal i alle fall ta 3 lodd! Du er min store inspirator;)

Else Margrethe Ludvigsen sa...

For aller første gang er jeg med på en give away! Har opprettet konto slik at jeg endelig kan følge bloggen din, selv om jeg har lest hvert eneste innlegg i lang tid. Fristelsene er mange i butikken din nå, utrolig mye lekkert :-)Jeg tar gjerne to lodd, og håper på nybegynnerflaks. Hilsen Else M

Lenes blogg sa...

Flott giveaway. Vil gjerne blir med og tar 3 lodd

Anonym sa...

Hej

Jätteroligt med en utlottning. Jag vill gärna delta med 1 lott.

Hälsar Carina
carina.engdahl@bredband.net

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...