torsdag 4. desember 2014

Svibel i decoupagepotte:))) og husk giveawayen som jeg trekker på til søndag!

 

Idèen fra sist med å lage trekk til telysglasset i decoupage utviklet seg
videre til å lage posen/trekket litt større og bruke det som potteskjuler:o)))

Kjøpte en hvit svibel som jeg plasserte i et lite syltetøyglass og limte
servietter på 2 stoffbiter som jeg sydde sammen og til slutt en kant
med blondebånd:)
Sydde også inn 3 cm i hvert hjørne for å få en bra bunn i posen:)

 

Synes det ble en veldig koselig blomsterpotte dette:)

 

På tirsdag 2.des var det bare MIN dag:)) da ble jeg 49 for 1. gang;o))))
 og mannen kom hjem med
denne nydelige buketten...dagen etter hadde vi 31 års bryllupsdag:))
Skjønner ikke hvor de årene ble av:o))

Jeg har en give-away gående som jeg trekker på til søndag, så om det er
flere som vil være med kan dere melde dere på HER 

En annen ting jeg fikk til gebursdagen var MIGRENE,:( 
så jeg har mer eller mindre sovet siden sist innlegg:o))
Får satse på ei skikkelig kreativ helg:)

Vel vel, ønsker dere alle en fin fin kveld!

4 kommentarer:

Lisbeth sa...

Gratulerer med både dagen og bryllupsdagen :)

Drøm ditt liv,lev din drøm sa...

Gratulerer med begge dagene. Nydelig bukett og potte.
God desemberkveld.

Anne sa...

Vel overstått Janne .
Nydelige blomster og skjønneste potte til svibelen .
Uff..jeg er ikke så flink med kommentarer ..
Men du skal vite jeg alltid må innom deg for å nyte av din kreativitet!
Du er jo bare fantastisk !
Uff ja ..den migrenen er noe herk ..det vet jeg .

Fine adventsdager til deg !
Klem Anne

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Gratulerer med vel overstått dag :)
God helg ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...