tirsdag 9. desember 2014

Utrolig, men det er helt sant:))))

 

Her om dagen da vi var innom Biltema en tur fant jeg et rosa fleecepledd
som jeg tenkte at jeg sikkert kunne bruke til noe - en vakker dag:))

 

Vel, det ble visst en vakker natt :o))))
For plutselig kom jeg på at jeg ville prøve å lage en fleecegenser
til farmors gulljente:))
Dette er noe jeg aldri har prøvd før, og med det "superflotte" resultatet
kan du tro jeg stolt som en hane...:o)

Denne er sydd helt på gefylen, så det blir spennende å se om tullemor
passer denne:)))

 

Var enkelt å brette, klippe og sy, men jeg funderte hva jeg skulle
gjøre i åpningene.........har jo aldri vært borti slikt no før:o)))
Så etter et par kaffekopper endte jeg opp med å brette inn - sy og så
tre en strikk gjennom:)))

I halsåpningen valgte jeg blondebånd, men tror det hadde vært finere
med strikk der også..for det ser ut til at halsåpningen ble noe vid..

 

Fleecepleddet kostet bare 69 kr og jeg brukte ca 1 meter, så da
kan jeg kansje sy en bag eller veske til ting å tang som
jenter på 5 - 6 år kan ha bruk for av restestoffet - pleddet:o))

Måtte bare vise dere mitt siste sprell...nå er kl 03, så da er det vel
på tide å si god natt og ønske dere alle en nydelig tirsdag!
(her har de meldt storm - yoouhuuu, godt jeg har hobbyrom:o)))))
 

5 kommentarer:

Jatte sa...

SÅ søt genser :D
Kjempefin altså - kreativt!!

Jatte sa...

SÅ søt genser :D
Kjempefin altså - kreativt!!

loftkroken sa...

Så fiiin det ble :) Det er det jeg sier, du er en tryllekunstner:)

Gleeeder meg til pakken kommer :D

Klemmer Bente

Lisbeth sa...

Jøss, du kan alt du!! Ønsker deg en kreativ kveld :)

Guro Eriksen sa...

Så stilig! Tenk å kunne lage et plagg av et pledd! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...